افرادی که دارای بیماری دیابت هستند

بسته به اینکه قصد دارید از درمارولر برای میکرونیلدینگ صورت استفاده کنید یا بدن سایز و اندازه و طول سوزن درمارولر متفاوت است. چند سالیست که برای جوانسازی و لایه برداری عمیق پوست از روشی به نام میکرونیدلینگ استفاده می شود.این روش در کنار ایمن بودن خود ، کارایی بالایی نیز نشان داده است این روش در سالن ها و کلینیک های زیبایی بسیار رایج است ولی اگر می خواهید که در خانه این روش را با هزینه خیلی کمتر روی پوست خود امتحان کنید به درمارولر ZGTS اصل نیاز دارید ، این دستگاه یک دستگاه نیکرونیدلینگ خانگی و سبک است که دارای تعداد زیادی سوزن های بسیار نازک و ظریف از جنس فلز تیتانیوم است که مانند یک غلتک کوچک عمل میکند که دور تا دور سر آن را سوزن های بسیار ریزی پوشانده است .

پیش از آنکه در مورد روش استفاده از درمارولر برای میکرونیدلینگ صورت و بدن برای شما صحبت کنیم و روش صحیح استفاده از درمارولر را به شما آموزش دهیم بهتر است کمی در مورد این صحبت کنیم که اصلا روش میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست صورت و بدن چیست و چرا در سالهای اخیر اینقدر محبوب شده است. اگر میخواهید از درمارولری استفاده کنید که سوزنهای غلتک آن طولی بیش از ۰.۵ میلیمتر دارد بهتر است پوست ناحیه مورد نظر را با الکل ۷۰ درصد ایزوپروپیل هم ضدعفونی کنید.

افراد زیادی نتایج عالی بوسیله میکرونیدلینگ را گزارش کرده اند ولی درمان های بیشتری مورد نیاز هستند. اما میکرونیدلینگ چیست، درمارولر چیست و طرز استفاده صحیح از درمارولر در منزل برای انجام میکرونیدلینگ صورت و بدن برای از بین بردن جای جوش و زخم، و استرچ مارک و جوانسازی پوست چگونه است. شاید کمی غیرعقلانی به نظر برسد اما زمانی که بدانید میکرونیدلینگ صورت و بدن یکی از روشهای جدید جوانسازی پوست در سرتاسر دنیاست احتمالا از این حرکت دیگر تعجب نخواهید کرد.

مزایای درمارولر برای جوانسازی پوست چیست؟ موثرترین روش درمان جای جوش و آکنه در این روش منافذ ریزی که در پوست ایجاد می شوند موجبات نفوذ عروق جدید و رشته های کلاژن به کف اسکار آکنه را فراهم می نماید. زمانی که غلتک درمارولر را روی پوست میکشید این سوزنهای ریز و ظریف در پوست فرو میروند و روزنههای کوچکی روی پوست ایجاد میکنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از درمارولر خانگی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.