بانک هایی که نرخ سود سپرده های ثابت را افزایش داده اند. جزئیات را بررسی کنید

این بانک ها نرخ سود سپرده های ثابت خود را اصلاح کرده اند.  جزئیات داخل

برخی از بانک ها در این سال مالی نرخ سود سپرده های ثابت را اصلاح کرده اند. عکس فایل.

در زمانی که تورم اصلی نسبتاً پایین است، بانک مرکزی هند پس از شش افزایش متوالی نرخ رپو سیاستی را بدون تغییر در 6.5 درصد نگه داشته است. همانطور که توسط Shaktikanta Das، فرماندار RBI در ماه گذشته پس از جلسه کمیته سیاست پولی اعلام شد، تصمیم برای توقف هرگونه افزایش برای آن جلسه خاص اتخاذ شده است و در صورت لزوم از اقدام دریغ نخواهد کرد. با تغییر نرخ‌های رپو، همه بانک‌ها این موضوع را در نظر نگرفته‌اند، بنابراین نرخ وام و نرخ سود سپرده ثابت خود را نیز بدون تغییر نگه می‌دارند. با این حال، چند بانک واقعاً نرخ سود سپرده های ثابت خود را افزایش داده اند که از ماه مه 2023 اعمال می شود.

بانک ها نرخ سود سپرده های ثابت را افزایش می دهند

بانک فدرال: در عمل از 17 مه 2023، بانک فدرال نرخ های بهره خود را در حساب های پس انداز و سپرده های ثابت کمتر از 2 کرور روپیه تجدید نظر کرده است. طبق اصلاحات جدید، حداکثر نرخ بهره 7.25 درصد به عموم مردم تعلق می گیرد، در حالی که سالمندان نرخ بهره 7.75 درصد را دریافت خواهند کرد.

مقالات مرتبط

RBI

RBI کمپین جدیدی را برای بازگرداندن سپرده های بدون ادعا از بانک ها راه اندازی می کند. چگونه کار می کند

RBI

EPFO چیست؟ همه چیز درباره سازمان و اهمیت آن برای کارکنان

بانک دی سی بی: در عمل از 8 مه 2023، بانک DCB نرخ سود سپرده های ثابت کمتر از 2 کرور روپیه را اصلاح کرده و آن را به 8 درصد برای عموم مردم و 8.50 درصد برای شهروندان سالخورده افزایش داده است.

بانک کوتاک ماهیندرا: در عمل از 11 می 2023، بانک کوتاک ماهیندرا نرخ سود سپرده های ثابت کمتر از 2 کرور روپیه را 50 واحد برای مدت 180 روز و 10 واحد در ثانیه برای مدت 365 روز افزایش داده و به 7 درصد افزایش داده است. به ترتیب 7.10 درصد.

بانک مالی کوچک Suryoday: در عمل از 5 مه 2023، Suryoday Small Finance Bank نرخ های سود سپرده های ثابت خود را افزایش داده است و به عموم مردم 4.50 درصد تا 9.60 درصد را به شهروندان سالخورده با سپرده های کمتر از 2 کرور روپیه پیشنهاد می کند.

بانک مالی کوچک یونیتی: از 2 می 2023، بانک مالی کوچک یونیتی نرخ سود خود را به 9 درصد برای عموم مردم و 9.50 درصد برای شهروندان سالخورده در سپرده های ثابت 1001 روزه اصلاح کرده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام