بستگی به علت آن دارد

البته ، انتخاب یک جراح با تجربه ، احتمال از دست رفتن دائمی عصب را کاهش می دهد. هنگامی که جای زخم به طور کامل بهبود نباید ، درمان با لیزر می تواند انتخاب مناسبی محسوب شود. همچنین به شما توصیه می شود تا از جای خود بلند شده و مرتب حرکت کنید تا به گردش خون کمک کرده و از بروز خطر لخته شدن خون جلوگیری کنید. در این شرایط بیمار یک توده بزرگ یا کوچک را در بدن خود احساس کرده و همین امر گاهی باعث ظهور کبودی و درد می شود. البته در این شرایط هنوز امکان برداشته شدن آن وجود دارد ولی به احتمال زیاد ایجاد یک برش کوچک و بی حسی موضعی ، مورد نیاز خواهد بود. جراحی ژنیکوماستی با برش کوچک مزیتهای بسیاری دارد از جمله اسکارهای کمتر و ریکاوری سریعتر. که ناراحتی عاطفی بیمار را به دنبال دارد و اعتماد به نفس را تحتالشعاع قرار میدهد.

مدت زمان بی حسی و سوزن سوزن شدن تا حد زیادی به بدن فرد بیمار ، سرعت بهبودی و خود عمل ، بستگی دارد. با این حال ، هرگونه اقدام لازم برای جلوگیری از بروز این احتمال ، با ارائه دستورالعمل های مراقبتی به بیمار ، انجام می شود. قبل از انجام عمل باید مشاوره دقیق به همراه آزمایشات تخصصی بطور کامل انجام شود. شما باید از دستورالعمل های مراقبتی که جراح ارائه می کند تبعیت کنید.این دستورالعمل ها شامل اطلاعاتی در مورد پوشیدن گن، مصرف آنتی بیوتیک در صورت تجویز و سطح و نوع فعالیت ایمن می شود. بعد از جراحی ، همیشه حس در سینه و نوک سینه ها کاهش می یابد. با کاهش مقدار هورمون تستوسترون در مقایسه با استروژن، ژنیکوماستی شروع می شود. بیمارانی که میخواهند به طور طبیعی سطح تستوسترون خود را به روشی طبیعی افزایش دهند، میتوانند با استفاده از تمرینات عضلانی خاص که ناحیه قفسه سینه را هدف قرار میدهند، ورزش کنند. اگر نگران ایجاد سروما یا هماتوم هستید ، حتماً در خصوص آن با جراح خود مشورت کنید. مردان و پسران مبتلا به ژنیکوماستی گاهی اوقات درد شدیدی را در سینههای خود تجربه میکنند، مانند دردی که یک زن در طول چرخه قاعدگی خود تحمل میکند.

ژنیکوماستی که به سینه های مردانه نیز معروف است، یک اختلال رایج غدد درون ریز است که باعث بزرگی بافتهای سینه در مردان میشود. علت اصلی بی حسی و سوزن سوزن شدن بعد از جراحی ، اختلال در پایانه های عصبی است. بهترین کاندیداهای جراحی زیبایی پلک افرادی با حداقل 35 سال سن هستند که شل شدن و آویزان شدن پوست پلک ها یا ایجاد پف زیر چشم منجر به بروز حالتی ناخوشایند شده است. اگر چه در درمان ورم سینه ها حجامت روشی مناسب در طب سنتی شناخته می شود ، ولی در درمان بزرگی سینه آقایان که ناشی از اختلالات هورمونی یا تجمع چربی است ، حجامت هیچ تاثیری نخواهد داشت. قبل از جراحی از مصرف سیر و یا داروی جنسینگ خودداری کنید زیرا با مصرف این مواد احتمال لخته شدن خون را افزایش می یابد. روش های کمتر تهاجمی ، بی حسی جزئی و دوره کوتاه تر سوزن سوزن شدن را بر جای می گذارد. در صورت توصیه از سوی پزشک ، فناوری لیزر می تواند با استفاده از لیزرهای میکروسکوپی ، لایه های فوقانی و میانی پوست را هدف قرار داده و جای زخم را برطرف کند. در اینجا چند روش برای کمک به کاهش بر جای ماندن اسکارهای ناشی از جراحی در اختیار شما قرار داده می شود.

پزشک در مورد بهترین روش برای مراقبت از زخم ها ، مشاوره ای را در اختیار شما قرار داده و تیم مراقبت نیز تا زمان زهکشی کامل به شما کمک خواهد کرد. در این شرایط ، اعصاب ابتدا بی حس می شود ، و سپس حس سوزن سوزن شدن با تجدید حیات عصب و بازگشت حس به پوست و بافت ها رخ می دهد و سیگنال هایی برای شروع دوباره کار ، به مغز ارسال می گردد. صرف نظر از بی عیب و نقص انجام شدن جراحی ، عدم ایجاد اسکار در اطراف ناحیه برش یا در محل امری بعید تلقی می شود. مواردی نظیر سندرم کلاین فلتر یا اختلالات در غده هیپوفیز که منجر به پایین آمدن سطوح تستوسترون می شوند نیز از دیگر علل ایجاد کننده این بیماری محسوب می گردند. هر دوی این موارد می تواند منجر به تولید بیشتر هورمون استروژن در بدن مردان شود. این تکنیک منجر به کاهش یا حذف اسکارهای عمیق می شود. این اقدامات شامل مرطوب نگه داشتن ناحیه برای جلوگیری از خشکی پوست ، قرمزی یا تغییر رنگ آن می باشد. استفاده از کرم ضد آفتاب بر روی ناحیه اسکار پس از بهبودی از قرمزی و تغییر رنگ جلوگیری کرده و باعث محو شدن سریعتر زخم می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد gynecomastia 20s لطفا به بازدید از وب سایت ما.