“تنظیم کریپتو بدون اجماع جهانی موثر نخواهد بود”

وزیر دارایی اتحادیه، نیرمالا سیتارامان

بنگالورو: وزیر دارایی اتحادیه، نیرمالا سیتارامان، روز یکشنبه خاطرنشان کرد که قبل از اینکه هند هر گونه اقدامی در این زمینه انجام دهد، اجماع جهانی برای تنظیم کریپتو ضروری است.

Sitharaman گفت که ممکن است یک الگوی جهانی ایجاد شود و همه باید با هم روی آن کار کنند، در غیر این صورت تنظیم آن موثر نخواهد بود.

وزیر اتحادیه، با این حال، گفت که این به معنای کنترل “فناوری دفتر کل توزیع شده” نیست، که خوبی و پتانسیل خود را دارد. G20 که هند در حال حاضر ریاست آن را بر عهده دارد، این پیشنهاد هند بود و مورد توجه قرار گرفت، خوشحالم که G20 آن را در دستور کار امسال خود نگه داشته است، صندوق بین المللی پول مقاله ای در مورد ارزهای دیجیتال ارائه کرده است. ارز و روشی که می تواند بر ثبات اقتصاد کلان تأثیر بگذارد. سیتارامان گفت: هیئت ثبات مالی (FSB) که توسط G20 تشکیل شده بود، موافقت کرده است که گزارشی ارائه کند که بر ثبات مالی نیز تمرکز خواهد کرد.

گزارش آنها (FSB) و گزارش صندوق بین المللی پول قرار است در ماه ژوئیه مورد بحث و بررسی قرار گیرد، زمانی که وزیران دارایی و روسای بانک مرکزی تحت گروه 20 ملاقات خواهند کرد و در ماه سپتامبر اجلاسی از نخست وزیران و روسای جمهور کشورهای گروه 20 برگزار خواهد شد. در هند برگزار شد.»

Sitharaman در حال پاسخگویی به سؤالی در مورد تنظیم ارز دیجیتال یا رمزنگاری شده در طول تعامل با ‘Thinkers Forum, Karnataka’ در اینجا بود.

اولین نشست وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی G20 (FMCBG) تحت ریاست G20 هند طی 24 تا 25 فوریه در بنگالورو برگزار شد.

اصل اساسی این است که به دلیل اینکه ارزهای دیجیتال کاملا دیجیتالی شده و مبتنی بر فناوری هستند، فناوری بسیار پراکنده است و گاهی اوقات ایجاد هویت بسیار دشوار است، اما دارای پتانسیل است، بنابراین فقط باید بر اساس آن عمل کرد. سیتارامان گفت، با همه کشورها همراه است.

«هیچ کشوری به‌طور جداگانه، در یک موضوع مبتنی بر فناوری، یک دارایی رمزنگاری، نمی‌تواند به طور مؤثر آن را کنترل کند، زیرا فناوری هیچ مرزی ندارد، فقط می‌تواند از آن عبور کند. بنابراین، ماهیت فناوری محور بودن آن مستلزم آن است که همه کشورها در این زمینه حضور داشته باشند، در غیر این صورت موثر نخواهد بود.»

وزیر امور خارجه همچنین با اشاره به اینکه تفاهم در G20 در کنار OECD (سازمان توسعه و همکاری اقتصادی) و سازمان‌های دیگر مانند صندوق بین‌المللی پول، بانک جهانی و غیره این است که ممکن است باید یک الگوی جهانی ایجاد شود. «همه ما باید روی آن با هم کار کنیم، در غیر این صورت تنظیم ارزهای دیجیتال ممکن است مؤثر نباشد».

اما این بدان معنا نیست که ما فناوری -تکنولوژی دفتر کل توزیع شده- را کنترل می کنیم، این فناوری خوب، پتانسیل و نقاط قوت خود را دارد. ما این را در نظر داریم.»

سیتارامان با تاکید بر اینکه هند امروز توسط جامعه جهانی به دلیل راه خود برای عبور از بیماری همه گیر، جنگ روسیه و اوکراین و سرریزهای آن مورد توجه قرار می گیرد، گفت، تورم در هند امروز عمدتاً به دلیل قیمت “واردات” است. سوخت و کود.

“بنابراین شما همه چیز را وارد می کنید، در حالی که دلیل تورم شما ممکن است طرف عرضه باشد – تورم در هند که ما از آن آگاه هستیم و هر دولتی با آن مبارزه می کند. اما امروز فشار روی تورم در هند عمدتاً به دلیل افزایش قیمت‌های وارداتی است.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام