خرید کرم ضد لک [فوقالعاده قوی] با بهترین قیمت و اصل

کرم ضد لک یکی از محصولات مراقبت از پوست است که باعث درمان لکههای مختلف صورت، دست، کمر و شانه میشود. کرم ضد لک همانطور که از اسمش پیدا است به صورت کرمی تولید شده و استفاده از آن بسیار ساده بوده، از دیگر انواع ضد لک میتوان به سرم ضد لک، لوسیون ضد لک، کپسول ضد لک و غیر اشاره کرد. کرم روشن کننده پوست میتواند دارای خاصیت ضد چروک و مرطوب کنندگی نیز باشد. برای مشاهده کرم روشن کننده و ضد لک روز اسکین کد اینجا کلیک کنید.

در زمان استفاده از این کرم حتما در طی روز از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. هم چنین دارای خواص آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریالی، ضد خارش و ضدعفونی کننده پوست نیز می باشد. در کمبود اسید فولیک، کمبود ویتامین C و در انواع کم خونیها هم لکهای مشابهی ایجاد میشود.

این محصول با دارا بودن 10 فرمول مؤثر بر روی تمام مکانیسمهایی که باعث ایجاد لک میشوند تأثیر گذاشته و ساخت ملانین را مهار میکند. همچنین ممکن است باعث مخملی و لکه های براق یا درموپاتی دیابتی می شود که ممکن است افراد با لکه های پیری اشتباه بگیرند. این نوع از لکها بیشتر در گونهها، پیشانی و چانه دیده میشود و در افراد سبزه مشخص است. در محتویات بیشتر این کرمهای روشن کننده از موادی همچون ترتینوئین، شیرین بیان، ویتامین سی و توت سفید استفاده شده است.

قیمتش در حدود 20 هزار تومان است . از دیگر کرمهای محبوب و پرطرفدار موجود در بازار برای رفع لکهای پوستی، به کرم بیتروی مدل Phitosor میتوان اشاره کرد. عزیزم من از کرم پودر استفاده نمی کنم ضد آفتابش رنگ پوسته . ضمن اینکه، مصرف مداوم برخی داروها مانند داروهای هورمونی و ضد بارداری احتمال ابتلا به لکههای پوستی را افزایش میدهد؛ به همین خاطر این داروها بایستی زیر نظر پزشکان و با اجازه آنها مصرف شوند. این لکهها که به دلایل مختلف از جمله وراثت، بارداری و افزایش سن به وجود آمده اند، با استفاده از محصولات لک بر قابل درمان هستند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد لک بالای 40 سال سینره لطفا از سایت ما دیدن کنید.