خطوط هوایی سنگاپور پس از کسب سود رکورد 8 ماه حقوق به کارکنان می دهد

خطوط هوایی سنگاپور پس از کسب سود رکورد 8 ماه حقوق به کارکنان پرداخت می کند

شرکت هواپیمایی سنگاپور پس از کسب سودهای بی سابقه، هشت ماه حقوق به کارکنان پرداخت می کند. عکس فایل.

طبق گزارش بلومبرگ، خطوط هوایی سنگاپور قرار است پس از سودآورترین سال خود در تاریخ 76 ساله خود، پاداش قابل توجهی بیش از 8 ماه حقوق به برخی از کارمندان اعطا کند. کارکنان واجد شرایط پاداشی معادل 6.65 ماه حقوق دریافت خواهند کرد که منعکس کننده عملکرد مالی قابل توجه خطوط هوایی سنگاپور در سال مالی قبل است. علاوه بر این، پاداش تکمیلی تا 1.5 ماه حقوق با نیم ماه حقوق برای هر یک از 3 سال گذشته تعلق می گیرد. با این حال، این پاداش اضافی به مدیریت ارشد ارائه نخواهد شد. سخنگوی شرکت هواپیمایی به Business Insider گفت که این حرکت حسن نیت راهی برای قدردانی و قدردانی از فداکاری، سخت کوشی، و فداکاری های کارکنان آنها، از جمله کاهش دستمزدهای پایدار در سراسر همه گیری است.

این سخنگو گفت که این پاداش نتیجه یک ترتیب تثبیت شده پاداش تقسیم سود سالانه با اتحادیه های کارکنان است. این گروه که شامل شرکت هواپیمایی ارزان قیمت اسکوت است، درآمد خالص سالانه 1.6 میلیارد دلار (بیش از 13000 کرور روپیه) را به ثبت رساند.

بر اساس گزارش یک روزنامه سنگاپور، امروز، در سپتامبر 2020، خلبانان این شرکت هواپیمایی به عنوان بخشی از توافقنامه ای که حدود 400 شغل را حفظ می کند، با کاهش حقوق تا 60 درصد موافقت کردند. بلومبرگ گزارش داد که خطوط هوایی سنگاپور در طول سال های مالی 2020 تا 2022 به دلیل تأثیر COVID-19 بر صنعت هوانوردی بالغ بر 2.75 میلیارد دلار خسارت متحمل شده است. با این حال، از ماه مارس سال جاری، این گروه هواپیمایی اعلام کرد که ظرفیت مسافری آن به 79 درصد از سطح مشاهده شده قبل از همه‌گیری افزایش یافته است.

مقالات مرتبط

RBI

RBI اکنون هزینه های بین المللی کارت های اعتباری را تحت طرح حواله آزاد شده پوشش خواهد داد

RBI

این بانک ها نرخ سود سپرده های ثابت خود را اصلاح کرده اند. جزئیات داخل

در این بیانیه تاکید شده است که نتایج مالی استثنایی به دست آمده توسط گروه SIA در سال مالی 2022/23 به عنوان شاهدی بر تلاش های استراتژیک فعال، آمادگی های قبلی انجام شده در هنگام بسته شدن مرزها و تعهد، فداکاری و فداکاری های نیروی کار تزلزل ناپذیر است.

سنگاپور ایر روز دوشنبه گزارش داد که در ماه آوریل 1.75 میلیون مسافر جابه جا کرده است که نشان دهنده افزایش 53 درصدی نسبت به ماه مشابه در سال قبل است. در مقابل، Cathay Pacific Airways Ltd.، رقیب آن در هنگ کنگ، هنوز مسافت قابل توجهی را برای رسیدن به سطوح مشابه دارد، زیرا درآمد آن از سال قبل تنها حدود نیمی از سطوح قبل از همه‌گیری است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام