دینش کومار خرا مسئولیت رئیس SBI را بر عهده گرفت: دانش آموخته FMS دهلی 35 سال تجربه دارد

خارا ، که در سال 1984 به عنوان یک افسر آزمایشی به SBI پیوست ، در ادغام پنج بانک وابسته و بانک بهاراتیا ماهیلا با SBI در سال 2017 نقش مهمی داشت.

دینش کومار خرا مسئولیت رئیس SBI را بر عهده گرفت: دانش آموخته FMS دهلی 35 سال تجربه دارد

رئیس جدید SBI ، دینش کومار خارا. PTI

این مرکز ، روز سه شنبه ، مدیرعامل ارشد بانک دولتی هند ، دینش کومار خارا را به عنوان رئیس بزرگترین وام دهنده این کشور منصوب کرد.

وی جایگزین راجنیش کومار شد که دوره سه ساله وی سه شنبه به پایان رسید. پس از بررسی از بین مدیران عامل بانک ، شامل آریجیت باسو ، سی اس شتی و اشوانی باتیا ، ارتقا by وی توسط دفتر هیئت مدیره بانک ها (BBB) ​​در 28 اوت توصیه شد. خارا در سال 2017 نیز در میان مدعیان پست رئیس بود.

خارا در آگوست 2016 برای یک دوره سه ساله به عنوان مدیر عامل SBI منصوب شد ، اما پس از بررسی عملکرد خود ، در سال 2019 تمدید دو ساله شد.

خرا ، فارغ التحصیل دانشکده مطالعات مدیریت ، دانشگاه دهلی و فارغ التحصیل رشته بازرگانی ، بخش بانکداری جهانی SBI را رهبری کرد. او یک سمت در سطح هیئت مدیره دارد و بر مشاغل شرکت های تابعه غیربانکی SBI نظارت می کند. وی پیش از انتصاب به عنوان مدیرعامل ، دکتر و مدیرعامل SBI Funds Management Pvt Limited (SBIMF) بود.

خارا به عنوان یک متخصص بانکداری عمومی در محافل SBI شناخته می شود. در گزارشی ، Khara در دوران فعالیت خود در شاخه توسعه خارج از کشور در دفتر بانک شیکاگو پست شده بود و با خرید بانک بین المللی اقیانوس هند موریس در خارج از کشور در ارتباط بود.

خارا ، که در سال 1984 به عنوان یک افسر آزمایشی به SBI پیوست ، در ادغام پنج بانک وابسته و بانک بهاراتیا مهیلا با SBI از آوریل 2017 نقش مهمی داشت. او بیش از 35 سال تجربه در زمینه های مختلف بانکداری تجاری ، مانند اعتبار خرده فروشی ، SME / دارد اعتبار شرکت ، بسیج سپرده ، عملیات بانکی بین المللی و مدیریت شعب. وی همچنین یک همیار مجاز موسسه بانکداران هند (CAIIB) است.

Khara’s بالاترین پست را در میان این گروه ها به عهده می گیرد ویروس کرونا همه گیری ، که منجر به فاجعه ای برای بخش بانکی شده است. در تاریخ 30 ژوئن ، SBI برای پوشش بالقوه 3000 كورور روپیه پیش بینی كرده بود کووید -19 تلفات. نسبت ناخالص دارایی های غیر عملکرد (NPA) 5.44 درصد نسبت به 6.15 درصد در سه ماهه مارس کمتر بود.

بعلاوه ، آژانس رتبه بندی جهانی مودی نمایه مستقل SBI را از ba1 به ba2 به Ba2 کاهش داد که منعکس کننده دیدگاه مودی مبنی بر بدتر شدن کیفیت دارایی و سود بانک است. تضعیف حاصل از آن در تولید سرمایه داخلی ، بهبود معیارهای مالی بانک طی دو سال گذشته را برعکس خواهد کرد. ”مودی گفت. این امر تنظیم کیفیت دارایی ها را به یک چالش سرسخت برای Khara تبدیل می کند ، خصوصاً از آنجا که توقف بازپرداخت وام در 31 اوت پایان یافت و SBI اکنون در حال بررسی پیشنهاد تغییر ساختار وام است.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.