رئیس جمهور ترکمنستان سگ طلایی خود را بدست آورد

ابتدا مردی سوار بر اسب بود. سپس بهترین دوست این مرد آمد.

رهبر ترکمنستان ، قربانقلی بردی محمداف سرانجام قول احترام به سگ آلابای با احترام ملی را با تندیس دنبال کرد.

یک تلویزیون دولتی گزارش که در شامگاه 10 نوامبر پخش شد ، نشان داد که بردی محمداف با خوشحالی به یک سگ برگ زر – مرکز اصلی منطقه مسکونی طراحی شده برای کارمندان دولت در عشق آباد – نگاه می کند.

خبرگزاری دولتی ترکمنستان نوشت که این مجسمه شش متری “عزت و اعتماد به نفس” نژاد چوپان با پوست حجیم را به تصویر می کشد.

در یک مراسم پر از آواز و رقص در باز کردن منطقه مسکونی ، یک بزرگتر توله سگ Alabai را به پسر جوانی تحویل داد ، که نشان دهنده ثابت ماندن سگ در نسل های ترکمن است.

بنای یادبود جدیدی که چندین سال پیش به بهره برداری رسید ، آلابایی را در یک شرکت متعالی در صف اول تبلیغات دولتی قرار می دهد.

پیش از این تنها حیوانی که در مجسمه های محلی جشن گرفته می شد ، اسب آخال تکه بود.

اما برجستگی روزافزون سگ در دوره دوم ریاست جمهوری بردی محمداف به هزینه آخال تکه تمام نشده است. که در کتاب او در Alabai منتشر شده سال گذشته ، بردی محمدوف توضیح داد که نیاکان ترکمن امروزی “رویاهای خود را در آخال تکه و شادی خود را در آلابای دیده اند”. وزارت فرهنگ در حال حاضر در حال آماده سازی پیشنهادهای میراث ناملموس یونسکو است که شامل این دو حیوان است.

پسر بردی محمداف ، سردار بردی محمداف ، وزیر و قانونی که به عنوان جانشین احتمالی شناخته می شود ، رئیس انجمن بین المللی علائی است. آن است کنفرانس افتتاحیه در ماه اوت در عشق آباد برگزار شد.

بنای یادبود Alabai از بسیاری جهات یادآور a مجسمه از بردی محمداف سوار بر اسب که در سال 2015 رونمایی شد و نقطه اوج فرقه رهبری وی بود.

هر دو تحت نظر همان معمار ، سارگارت بابایف 71 ساله به پایان رسید. آنها هر دو در میدانهای دور قرار گرفته اند ، نه در مناطق مرکزی بیشتر عابر پیاده در پایتخت.

تفاوت اساسی در ساختار دوم ، صفحه نمایشگر LED پیچشی است که تصاویری از Alabais واقعی را در حال بازی نشان می دهد.

عشق ادعا شده بردی محمداف به حیوانات بومی ، که از طریق شعر و همچنین کارهای دائرlopالمعارف بیشتر بیان می شود ، فقط در حالی رشد می کند که کشور عمیق تر به یک بحران اقتصادی تبدیل می شود و شواهدی از کمبود مواد غذایی.

اما گزارش رسانه های دولتی در مورد منطقه مسکونی جدید عشق آباد ، که ظاهراً آماده اسکان بیش از 1000 خانواده است ، به هیچ وجه از فشار مالی خیانت نکرد. سرویس اطلاع رسانی دولت گفت ، منطقه جدید شامل 16 ساختمان آپارتمانی ، یک مرکز خرید ، دو سینما و فضاهای ورزشی و تفریحی است.

هیچ اشاره ای به هزینه ساخت نشده بود ، که توسط شرکت محلی Altyn (“به اندازه کافی مناسب” طلایی) نظارت می شد.

پروژه های کار عمومی از این نوع تحت اختیار مستقیم بردی محمداف ، که بود ، قرار می گیرد ساخته شده رئیس وزارت صنعت و ساختمان تازه تاسیس در ماه فوریه.