راه اندازی NeoDocs با فناوری بهداشت مقدار نامشخصی از بودجه را در بودجه قبل از بذر به رهبری 9Unicorns جمع می کند

Neodocs گزارش های پزشکی را تجزیه و تحلیل می کند و توصیه های بهداشتی شخصی را از راه دور ارائه می دهد.

9Unicorns در تاریخ 1 دسامبر گفت که این یک دور بودجه پیش از بذر را در NeoDocs ، یک سیستم عامل فناوری سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) ، هدایت کرد. 9Unicorns صندوقی است که توسط دستگاه جوجه کشی و شتاب دهنده Venture Catalysts تأسیس شده است. در بیانیه ای گفته شد که در بخش سرمایه گذاری سرمایه گذاران مانند Rohit Srivastava ، رئیس گروه علوم زیست علوم و مهندسی پزشکی در IIT (موسسه فناوری هند) بمبئی و مدیرعامل خیال ، Hemanshu Jain حضور داشتند ، بدون اینکه جزئیاتی در مورد بودجه جمع آوری شده ارائه شود.

NeoDocs در سال 2020 توسط دانش آموختگان IIT بمبئی نیکونج مالپانی ، آنوراگ مینا و پراتیک لودا تاسیس شد و هدف آن این است که صنعت بهداشت را از طریق امکان تشخیص خود از طریق فناوری هدایت شده توسط هوش مصنوعی ، مختل کند.

موتور AI اختصاصی این پلتفرم گزارش های پزشکی را پردازش می کند ، به دنبال روابط بین نشانگرها است و از طریق سیستم آزمایشگاهی NeoDocs یک گزارش هوشمند به زبان های انگلیسی و هندی ایجاد می کند. شرکت تازه تأسیس به زودی گزارش را به زبان های بومی دیگر هند راه اندازی می کند.

Apoorv Ranjan Sharma ، بنیانگذار و مدیر عامل 9Unicorns ، گفت: “این بیماری همه گیر باعث پذیرش هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی در چندین برنامه است. عامل اصلی افزایش حجم داده ها است که شرکت های دارویی و بیوتکنولوژی را به جستجوی خدمات بهداشتی بداهه می طلبد. NeoDocs در مرکز این اختلال قرار دارد و برای موفقیت در این صنعت پر رونق مناسب است. “

نیکونج مالپانی ، مدیرعامل ، NeoDocs گفت ، “دیدن والدین من در حال ابتلا به بیماری های مشترک ، علی رغم انجام معاینات سالانه بهداشت و انجام یک سبک زندگی به ظاهر” سالم ، مشوق اصلی من بوده است. بیش از 550 میلیون هندی وجود دارد که یا پیش مزمن هستند یا مزمن. با ساخت یک محصول بومی ، ما به مردم کمک می کنیم خطرات بهداشتی آینده را بشناسند و با توصیه های شخصی با پشتوانه شواهد ، با پشتیبانی تیمی از متخصصان برتر پزشکی ، از آنها جلوگیری کنیم. “

مالپانی افزود: “ما از بودجه برای ساخت یک تیم قوی متقابل ، تقویت بیشتر محصول و انجام مطالعات اعتبار استفاده خواهیم کرد.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.