ردیاب حیوانات – قیمت ردیاب حیوانات – خرید ردیاب قلاده ای حیوانات – کیم کالا

حتی میتوان همزمان چند حیوان نگهداری کرد و با استفاده از ردیاب آنها را کنترل کرد. ردیاب هوشمند سگ خانگی شیائومی مجهز به تکنولوژی، GPS، Beidou و Baido wifi می باشد که موقعیت دقیق سگ را شناسایی می کند و در اپلیکیشن به دارنده سگ اعلام می کند. اپلیکیشن ردیاب هوشمند شیائومی، مسیر حرکت هر روز سگ را نشان می دهد و همچنین در صورت گم شدن سگ لوکیشن آن را درون اپلیکیشن به نمایش می کشد. اگر متوجه شدیم که حیوان مورد نظر به ناگهان منزل را ترک کرده است و یا در بیرون از منزل آن را گم کردیم، کافی است تا سریعا به اپلیکیشن مخصوص ردیابی مراجعه کرده و با استفاده از آن، به صورت لحظه ای موقعیت حیوان خانگی خود را رصد کنیم.

جدا از موضوع مالی و ضرر و زیانی که پس از این واقعه متوجه افراد میشود، موضوع مهم تر، وابستگی آنها به این حیوانات است که باعث میشود پس از گم شدن حیوان، دچار ضربات روحی شوند. امکان گم شدن و دزدیدن پت و حیوانات خانگی زیاد است. از دیگر امکانات این تجهیزات ردیابی میتوان به امکان ترسیم حصار الکتریکی بر روی دستگاه یا نرمافزار اشاره نمود. ردیاب از طریق نرمافزار کنترل میشود. ردیاب حیوانات یا ردیاب قلاده ای یکی از انواع مدل های ردیاب است که به یک قلاده مجهز می باشد تا بتوانید این ردیاب رو بر روی گردن حیوان خانگی خود متصل کنید، ردیاب حیوانات معمولا از کوچکترین و سبک ترین مدل های ردیاب در جهان هستند که قابلیت های زیادی دارد که در ادامه با آن آشنا می شویم.

در ادامه در مورد ردیابی حیوانات خانگی برای جلوگیری از به سرقت رفتن و گم شدن آنها با استفاده از gps یا ردیاب حیوانات توضیحاتی را ارائه میکنیم. یکی از مشکلاتی که این خانواده ها که همواره با آنها روبرو هستند، ترس از گم شدن یا به سرقت رفتن حیوان خانگیشان است. جلوگیری از به سرقت رفتن حیوانات در شهرهای شلوغ یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه نمایید. GPS یک فاکتور اصلی در ردیاب است. اندازه کوله پشتی ها بسیار کوچک است و طوری پشت پرندگان قرار گیرد که نه سنگین باشد و نه مانع از پرواز آنها شود و اندازه دستگاه ردیاب جی پی اس نیز به قدری کوچک است که به راحتی درون کوله پشتی جا می گیرد.

تنها لازمه استفاده از این جی پی اس همراه کوچک و مسیریاب فردی نصب یک سیمکارت درون دستگاه است و در صورت کامل بودن شارژ باتری، امکان استفاده از جی پی اس برای مدتزمانی 3 تا 10 روز در اختیار شما قرار میگیرد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با امکانات مختلف جی پی اس به صفحه gps مغناطیسی خودرو مراجعه بفرمایید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فروش ردیاب حیوانات در اصفهان.