شاخص PMI تولیدی هند در ماه می به بالاترین حد خود در 31 ماه گذشته رسید

بر اساس یک نظرسنجی ماهانه، فعالیت‌های تولیدی در هند در ماه مه به بالاترین حد خود در 31 ماه گذشته رسیده است که با افزایش شدید سفارش‌های جدید و شرایط مطلوب بازار حمایت می‌شود، که به نوبه خود فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد کرد.

شاخص مدیران خرید S&P Global India Manufacturing India (PMI) با تنظیم فصلی از 57.2 در آوریل به 58.7 در ماه می افزایش یافته است که نشان دهنده قوی ترین بهبود در سلامت این بخش از اکتبر 2020 است.

داده‌های PMI می به بهبود شرایط عملیاتی کلی برای بیست و سومین ماه متوالی اشاره کرد. در اصطلاح PMI، چاپ بالای 50 به معنای گسترش است در حالی که امتیاز زیر 50 نشان دهنده انقباض است.

توجه PMI به افزایش فروش نشان دهنده تقاضای قوی برای محصولات ساخت هند در داخل و خارج از کشور است.

در حالی که افزایش سفارشات داخلی پایه های اقتصاد را تقویت می کند، افزایش تجارت خارجی باعث تقویت مشارکت های بین المللی و تقویت موقعیت هند در بازار جهانی می شود. پولیانا دی لیما، معاون اقتصادی در S&P Global Market Intelligence، گفت: در مجموع، آنها همچنین فرصت های شغلی بیشتری را در ماه مه ایجاد کردند.

طبق این نظرسنجی، شرکت‌ها سریع‌ترین رشد فروش بین‌المللی را به مدت شش ماه ثبت کردند.

بر اساس این گزارش، افزایش فروش راه را برای افزایش شدیدتر در تولید، اشتغال و میزان خرید هموار کرد. با بهبود بیشتر شرایط زنجیره تامین، شرکت‌ها به رکورد انباشت موجودی‌های ورودی اشاره کردند.

افزایش رکورد در ذخایر نهاده نشان دهنده آمادگی بهتر تولیدکنندگان در مدیریت زنجیره تامین است. لیما گفت: این باید به شرکت‌ها اجازه دهد تا اختلالات احتمالی را کاهش دهند، جریان تولید ثابتی را حفظ کنند و انعطاف‌پذیری صنعت را در مواجهه با چالش‌ها نشان دهند.

در جبهه قیمت، فشار هزینه‌ها از لحاظ تاریخی ملایم باقی ماند، اما قدرت تقاضا باعث افزایش مستحکم و سریع‌تر هزینه‌های تولید شد. لیما گفت: «در حالی که بهبود در زنجیره‌های تأمین و به طور کلی کاهش تقاضای جهانی برای نهاده‌ها به مهار تورم قیمت نهاده‌ها در ماه می کمک کرد، افزایش تقاضا و بارهای هزینه‌ای که قبلاً جذب شده بود به بازنگری قوی‌تر به سمت بالا در هزینه‌های فروش تبدیل شد».

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام