شرکت آمریکایی کارکنان خود را بلافاصله پس از میزبانی مهمانی اخراج می کند. این چیزی است که اتفاق افتاده است

شرکت آمریکایی کارکنان را فقط برای اخراج به مهمانی می برد

یک شرکت مستقر در ایالات متحده، 13 درصد از نیروی کار خود را بلافاصله پس از برگزاری یک مهمانی برای آنها اخراج کرد. تصویر نمایشی اخبار18

در زمانی که اخراج‌ها در سراسر جهان ادامه دارد، این امر باعث از دست دادن شغل ده‌ها هزار کارمند شده است و اکنون با یک شرکت دیگر دست و پنجه نرم کرده است، البته به شیوه‌ای بسیار منحصر به فرد. به دنبال شرکت هایی مانند گوگل، آمازون، مایکروسافت، یاهو، زوم و بسیاری از استارت آپ های دیگر، یک شرکت مستقر در ایالات متحده حدود 13 درصد از نیروی کار خود را درست پس از برگزاری مهمانی برای کارکنان خود اخراج کرده است. بله درست شنیدید! شرکت امنیت سایبری بیشاپ فاکس ضمن پیروی از همین اسکریپت به فضای نامطمئن اقتصاد کلان، ترس از رکود جهانی و کاهش هزینه ها اشاره کرد و اخراج کارکنان را اعلام کرد. درست پس از آن اتفاق افتاد که این شرکت اخیراً یک مهمانی برای کارمندان خود در کنفرانس امنیت سایبری RSA برگزار کرد.

بر اساس گزارشی که توسط TechCrunch منتشر شده است، این شرکت نوشیدنی های مارک دار به نام “سوپ سایبری” را برای کارمندان خود سرو می کند. چند روز پس از این، شرکت اخراج 13 درصد از نیروی کار خود یعنی حدود 50 کارمند را اعلام کرد.

در همین رابطه، سخنگوی Bishop Fox، کوین کوش، اظهار داشت که این شرکت از قبل یک فضای رویداد را در RSA برای هدف اصلی میزبانی یک جریان زنده یک روزه، یک انجمن برای تعامل و به اشتراک گذاری دانش با جامعه بزرگتر رزرو کرده بود. در حالی که تایید کرد که شرکت حدود 400 نفر را قبل از اخراج استخدام کرده است، اما از افشای جزئیات در مورد حزب RSA خودداری کرد.

معضل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا: لعنت به این کار، لعنت به اگر نکنی

اخراج فنی: آمازون شروع به خاتمه دادن به افراد بیشتری می کند، این بار از HR و خدمات وب آمازون

از سوی دیگر، وینی لیو، مدیرعامل این شرکت، در حین صحبت در مورد اخراج‌ها گفت که این تغییرات در واکنش به وضعیت اقتصاد جهانی و فرصت‌هایی برای کارآمدتر کردن کسب‌وکارشان ایجاد شده است.

IANS به نقل از او گفت: “در حالی که تقاضا برای راه حل های ما ثابت است و تجارت ما پایدار است، ما نمی توانیم عدم اطمینان بازار و روند سرمایه گذاری در این اقتصاد جهانی بسیار متفاوت را نادیده بگیریم.”

از سوی دیگر، از آنجایی که بخش خوبی از کارمندان تحت تأثیر این اخراج قرار گرفتند، بسیاری نیز به توییتر رفتند و نسخه خود را از ماجرا به اشتراک گذاشتند. در حالی که برخی اخراج‌ها را «غیرمنتظره» خواندند، یک کارمند نیز آن را یک مورد «تجدید ساختار داخلی» نامید.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام