طبق نظرسنجی LinkedIn، از TCS گرفته تا آمازون، در اینجا 25 بهترین شرکت برای کار در هند آورده شده است.

طبق نظرسنجی LinkedIn، از TCS گرفته تا آمازون، در اینجا 25 بهترین شرکت برای کار در هند آورده شده است.

اگرچه آمازون شاهد اخراج افراد زیادی در دو سال گذشته و چندین بحث دیگر مربوط به نیروی کار بوده است، اما توانسته رتبه دوم را در 25 مکان برتر لینکدین برای کار در اختیار داشته باشد.

خدمات مشاوره تاتا (TCS) در صدر فهرست 25 شرکت برتر هند توسط LinkedIn قرار گرفته است. ششمین نسخه سالانه شرکت‌های برتر لینکدین، شرکت‌هایی را از طیف گسترده‌ای از صنایع، از جمله فناوری، بانکداری و بازی ارائه می‌کند. فهرست امسال شاهد دور شدن از کسب و کارهای فناوری بود که در سال گذشته تسلط داشتند و به سمت صنایعی مانند امور مالی، تولید و بازی رفت.

لینکدین این شرکت‌ها را بر اساس هشت معیار رتبه‌بندی کرد: پتانسیل پیشرفت، رشد مهارت، ثبات شرکت، فرصت‌های خارجی، تمایل شرکتی، تنوع جنسیتی، سابقه تحصیلی و حضور کارکنان در کشور. همچنین فرسایش و اخراج کارکنان را در نظر گرفت. شرکت‌ها باید تا 31 دسامبر 2022 حداقل 500 کارگر داشته باشند تا در نظر گرفته شوند.

  1. خدمات مشاوره تاتا
  2. آمازون
  3. مورگان استنلی
  4. Reliance Industries Limited
  5. گروه مک کواری
  6. دیلویت
  7. گروه مدیریت صندوق NAV
  8. اشنایدر الکتریک
  9. ویاتریس
  10. گروه رویال کارائیب
  11. فن آوری های ویتسکو
  12. بانک HDFC
  13. مسترکارت
  14. یوبی
  15. بانک ICICI
  16. زپتو
  17. گروه اکسپدیا
  18. ارنست و یانگ
  19. JPMorgan Chase & Co.
  20. Dream11 (ورزش رویایی)
  21. همگامی
  22. گلدمن ساکس
  23. Verint
  24. بازی 24×7
  25. تچمینت

با این حال، آنچه واقعاً شگفت‌انگیز بود، این است که آمازون با وجود تعداد افرادی که غول فناوری از کار بیکار کرده بود، در رتبه دوم ایستاد، به‌ویژه در هند.

با این اوصاف، شرکت‌هایی که بین 1 ژانویه 2022 و معرفی فهرست، اخراج بیش از 10 درصد از کارکنان خود را اعلام کردند، واجد شرایط نبودند. شرکت‌هایی که نرخ فرسایش بیش از 10 درصد در بازه زمانی مشخص شده داشتند نیز واجد شرایط نبودند.