طراحی لبخند دیجیتال چست؟

همچنین، برای اینکه طرح لبخند اصلاح شود و یک لبخند زیبا و دلنشین به وجود آید باید هارمونی لازم بین اجزای صورت برقرار گردد. تصاویر و ویدئو ها به آزمایشگاه کمک می کند تا یک مدلی طبیعی تر ایجاد کند که می تواند منجر به زیبا تر شدن چهره و سایر جنبه های مهم شود. تصاویر و ویدئوها کمک می کنند آزمایشگاه نمونه واقعی تری بسازد، که ممکن است زیبایی چهره و دیگر جنبه های مهم را شامل شود.

توجه داشته باشید که شما در طول این طراحی ها همواره درگیر خواهید بود چرا که این شیوه به شما این اجازه را می دهد که بهترین لبخند ممکن را برای خود طراحی کنید و شما می توانید در این راه نیاز های خود را با تکنسین ها در میان بگذارید. این مسئله باعث صرفه جویی در زمان شما نیز خواهد شد چرا که پس از انجام مشاوره مجبور نیستید که بار دیگر برای عکس برداری به کلینیک مراجعه کنید. البته ایراداتی نیز دارد که از جمله آن درمان طولانی آن و همچنین افزایش احتمال پوسیدگی دندان ها در طول دوره درمان می باشد که البته اشکال پوسیدگی امروزه توسط انجام روش ارتودنسی نامرئی کاملا مرتفع شده است.

همچنین دندانپزشک شما نیز متوجه خواهد شد که برای ایجاد یک مدل فیزیکی خاص به چه چیزهای از آزمایشگاه دندانپزشکی نیاز خواهد بود. اما برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید تمام ویژگیهای مراجعه کننده مثل هر یک از اجزای صورت، شکل و ویژگیهای دندانها و لثه و حتی رنگ پوست و مو توسط دندانپزشک در نظر گرفته شود. اگرچه سایر ارائه دهندگان دندانپزشکی و برنامه های درمانی ممکن است از تصویر برداری ها و نرم افزار های دیجیتالی استفاده کنند اما اکثر آن ها نمی توانند تکامل طراحی لبخند دیجیتالی را داشته باشند.

به طور کلی اصلاح طرح لبخند یعنی ایجاد تغییراتی در رنگ و شکل و فرم دندانها بمنظور زیباتر دیده شدن دندان ها و افزایش جذابیت لبخند برای اینکار ممکن است از یک یا چند درمان مختلف استفاده شود مثل ارتودنسی، جراحی لثه، روکش، لمینت، کامپوزیت و یا طراحی لبخند دیجیتال چیست حتی ایمپلنت. در برخی از مواقع ممکن است دندانپزشک بتواند الگوهای اولیه را بر روی دندان شما اجرا کند تا شما بتوانید تصویر بهتری از خود در هنگام صحبت کردن یا لبخند زدن داشته باشید.