طرح های جشنواره LTC ، نیرماالا Sitharaman برای کارمندان مرکزی برای رفع مشکلات مالی خود از ایالت ها استفاده می کنند

با توجه به اینکه بسیاری از ایالات قبلاً با تنگنای مالی روبرو شده اند ، برای مطابقت با بزرگ مرکز مشکل بیشتری خواهند داشت.

طرح های جشنواره LTC ، نیرماالا Sitharaman برای کارمندان مرکزی برای رفع مشکلات مالی خود از ایالت ها استفاده می کنند

وزیر دارایی اتحادیه نیرمالا سایتارامان.

نخست ، علی رغم اعلامیه های منتشر شده در روز دوشنبه ، وزارت دارایی هنوز محرک دوم واقعی برای اقتصاد ارائه نکرده است. همانطور که شخص می فهمد ، قطعه واقعی هنوز در دست ساخت است. به احتمال زیاد ، این بیشتر شبیه گسترش طرحهای تشویقی مرتبط با تولید برای بخشهای بیشتر است و می تواند قبل از دیوالی باشد.

اما هنوز هم انتظار ندارید که در لیست اعلامیه ها مالیات در سطح بین المللی کاهش یابد. در بسته های وزارت دارایی تاکنون بارها و بارها مشخص شده است که تمام پیشنهادات برای حمایت از بخش ها باید متناسب با اهداف عملکرد خاص باشد.

در اینجاست که بازارها معمولاً در انتظارات خود می روند. روز دوشنبه با شروع صحبت سخنگوی وزیر دارایی نیرالا سایتارامان ، انتظارات از کاهش مالیات بر سودهای بلند مدت (LTCG) توسط بازارها با مخلوط حروف الفبا با اعلام تغییر در قوانین امتیاز مسافرت (LTC) مخلوط شد.

حواس پرتی به زودی فروکش کرد و به همین ترتیب هیجان درباره آخرین بسته مالی نیز وجود داشت. آنچه نشان می دهد اما اختلاف بین آنچه اقتصاد گسترده تر می خواهد از شمال بلوک بشنود و آنچه که در حال شنیدن است است.

به همین دلیل است که بعید به نظر می رسد کاهش مالیات بر درآمد گسترده ، نه تنها در این بودجه بلکه در بودجه 2022 نیز انجام شود. در حال حاضر ، وزیر برای کارمندان دولت مرکزی پیشنهاد پرداخت پول نقد بدون مالیات و بازپرداخت مرخصی کرده است از حقوق LTC آنها. طبق قوانین موجود در هر بلوک چهار ساله ، کارمندان دولت می توانند برای یک بار هزینه سفر تعطیلات خود و خانواده خود را بدون مالیات دریافت کنند.

Sitharaman اکنون همان بازپرداخت را بدون نیاز به سفر ارائه داده است. او همچنین یک طرح ویژه جشنواره ویژه به عنوان یک اقدام برای همه کارمندان ارائه داده است.

صید این است که کارمندان مجبورند سه برابر مبلغی را برای بازپرداخت هزینه کنند. بنابراین اگر یک کارمند و خانواده اش از دولت 10 هزار روپیه دریافت کنند ، وی مجبور است سه برابر مبلغ یا 30 هزار روپیه برای کسب آن هزینه کند.

این بدان معنا نیست که کارمند نمی تواند مبلغ کمتری را هزینه کند اما نسبت 3: 1 نیز باید حفظ شود. بله ، نمی توان آن را به بیش از یک برنامه هزینه تقسیم کرد. یکی می فهمد که در بحث دولت با نمایندگان اتحادیه پیشنهاد شده است که این نسبت باید 2: 1 باشد اما پس از آن بالا می رود. دولت تخمین می زند که با پیشنهادات مشابه دولت های ایالتی ، تقاضای اضافی مصرف کننده در اقتصاد حدود 28000 کرور باشد.

آیا کارمندان را به صرف هزینه ترغیب می کند؟ کارمندان دائمی مرکز و دولتهای ایالتی تنها افرادی هستند که حقوق آنها با کاهش در این همه گیر روبرو نشده است. بله ، افزایش کمک هزینه عزیز شش ماه به تعویق افتاده است اما در حقوق ماهانه آنها هیچ گونه کاهشی صورت نگرفته است.

با این وجود آیا احتمالاً هزینه ای که مرکز برای بسته LTC در نظر گرفته است توسط کارمندان دریافت می شود؟ اگر یکی از شواهد تمایل حاشیه ای کاهش یافته برای مصرف فقیرترین قشر جامعه پیروی کند ، می توان شک داشت که انتظارات دولت بی جا است. اما این استدلال اشتباه است زیرا همانطور که گفته شد کارمندان دولت با کاهش حقوق مواجه نشده اند. بله ، آنها نگران شبح افزایش خطر مراقبت های پزشکی هستند ، اما این همچنین بخشی است که کل طرح های سلامتی آنها را پوشش می دهد.

آدیتی نایار ، اقتصاددان ارشد در ICRA در یادداشت خود نوشت كه “ما پیش بینی می كنیم كه برنامه های LTC و جشنواره ها منجر به افزایش موقت احساسات مصرف كننده و فعالیت های اقتصادی ، با افزایش شدید فروش در فصل جشن می شود كه متعاقباً از بین می رود. “به نظر می رسد این ارزیابی دقیق از تأثیر است.

آمار نشان می دهد که کارمندان دولت هرگز LTC پیشنهادی را که به آنها پیشنهاد داده است هدر ندهند. میزان استفاده در کل سالهای بالای 90 درصد است. در حالی که استفاده از پیشنهاد امسال دشوارتر است ، بنابراین هیچ دلیلی برای تردید وجود ندارد که یک انتخاب سخاوتمندانه وجود دارد.

از نظر احیای تقاضا ، چه کاری با اقتصاد گسترده تر انجام می شود؟ برای بخش FMCG با حدود 3.4 تریلیون روپیه ، هزینه اضافی قابل توجه است. فروش کالاهای سفید مطمئناً بسیار گسترده خواهد شد. توجه داشته باشید که طی دو ماه گذشته برچسب های پیشنهادهای تخفیف در فروش اکثر کالاها ناپدید شده اند. این بدان معنی است که میزان انبار موجودی برای این شرکت ها کاهش یافته است. به همین میزان ، باید به مرور زمان تقاضای بازپرداخت کالاهای میانی از این شرکت ها بیشتر شود. اما آیا این نتایج شرکت در سه ماهه سوم صرفه جویی می کند؟

بعید به نظر می رسد زیرا مدت زمان کوتاه بودن آن بسیار کوتاه است. خطوط تولید باید از سال مالی بعدی بهره مند شوند ، اما پس از آن بیشتر مفسران قبلاً در سال مالی 22 یک بازده شدید را تجربه کرده اند. این همچنین به معنای تداوم روند رشد اقتصادی در اقتصاد طی این سال مالی است.

برای ایالت ها ، پیام آخرین بسته مشخص است. آنها در تطابق با مجله مرکز با دشواری بیشتری روبرو خواهند شد. تعداد زیادی از آنها تقریباً بیش از یک سال است که حقوق عقب افتاده حقوق و مزایای کارمندان خود را پاک نکرده اند. آنها برای برآوردن محدودیت بودجه خود در سال جاری چالش مالی واقعی دارند. با این حال ، این ادعا که معوقات پرداخت نشده آنها به کارمندانشان به دلیل کسری GST آنها است و باید با حمایت مرکز برطرف شود ، یک پیام سیاسی حتی دشوارتر خواهد بود.

ایالات نباید مجبور شود وام بیشتری از بازارها بگیرد. هنگامی که سیتارامان گفت که به تدابیری که بدهی دولت را “در یک مسیر ناپایدار” قرار دهد ، امضا نخواهد کرد ، او به کشورهای متصرف پرداخته است.

کارمندان دولت اغلب رهبران عقاید در جوامع خود هستند. پیام این مرکز از طرف مرکز این است که احیای تقاضا در اقتصاد بسیار مشتاق است اما برخی از ایالت ها در برابر این مسئله پاشنه می گیرند. این مرکز منابع خود را برای تأمین منابع مالی خود جستجو کرده است ، بنابراین ایالت ها نیز باید همین کار را انجام دهند. در حالی که کارمندان دولت ایالتی آنها در همان محله همچنان خشک و خشک هستند ، باعث می شود هوای گرم سیاسی در پایتخت های ایالتی مشاهده شود ، کارمندان دولت مرکزی با پول بیشتر پول می خرند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.