فیس بوک برای راه اندازی سرویس مشتری Kustomer با قیمت 1 میلیارد دلار خرید

Kustomer به کاربران خود کمک می کند تا تمام مسائل مربوط به پشتیبانی مشتری را در یک جریان خودکار و تنظیم کنند.

فیس بوک در حال خرید استارت آپ پنج ساله Kustomer است. این یک استارتاپ مستقر در نیویورک است که در سال 2015 توسط مدیر عامل شرکت براد بیرنباوم و جرمی سوریل تاسیس شده است. این دو کارمند سابق Airtime ، AOL و صاحبان قبلی استارت آپ Salesforce هستند. این شرکت بستری را برای شرکت ها ایجاد می کند تا بتوانند خدمات مشتری را از طریق برنامه های رسانه های اجتماعی مانند Facebook Messenger و Instagram مدیریت کنند. این راه اندازی به کاربران خود کمک می کند تا همه مسائل مربوط به پشتیبانی مشتری را در یک جریان تنظیم کنند. همانطور که توسط گزارش شده است مجله ی وال استریت، فیس بوک به ارزش 1 میلیارد دلار Kustomer را خریداری خواهد کرد.

در سه ماهه آخر مالی ، كوستومر حدود 174 میلیون دلار بودجه خصوصی از سرمایه گذاران Coatue ، Tiger Global Management ، Battery Ventures ، Redpoint Ventures ، سرمایه گذاری های Cisco ، Canaan Partners ، Boldstart Ventures و Social Leverage جمع كرد. مطابق با کتابچه، آخرین ارزیابی کوستومر 710 میلیون دلار است.

فیس بوک اخیراً به انواع تجارت الکترونیکی منشعب شده است. آنها در حال سرمایه گذاری و ساختن تعدادی از ویژگی ها هستند که به کسب و کارها امکان می دهد تا به طور یکپارچه در شبکه های اجتماعی منشعب شوند. به تازگی ، اینستاگرام متعلق به فیس بوک ویژگی ای را اعلام کرده است که در آن افراد قادر به سفارش غذا در خود برنامه هستند. در کنار این ، مدیریت کارت هدیه نیز به طور یکپارچه با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ادغام شده است.

(همچنین بخوانید: Salesforce.com در حال خرید سرویس گفتگوی کاری Slack به قیمت 27.7 میلیارد دلار است)

در اوایل سال جاری ، فیس بوک Shops را راه اندازی کرد ، سرویسی که به کسب و کارها امکان نمایش و فروش محصولات را می دهد. با توجه به WhatsApp COO Matt Idema و Facebook VP از محصولات تجاری Dan Levy ، تقریبا 175 میلیون نفر وجود دارد که روزانه از طریق WhatsApp با مشاغل تماس می گیرند. با کمک Kustomer ، فیس بوک می تواند یک کانال واحد خدمات به مشتریان را در تمام سیستم عامل های تجارت الکترونیکی خود ادغام کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.