لوازم یدکی لیفان در تهران – خودرو – تهرانسر – لوازم یدکی لیفان در تهران

نبود تمام لوازم یدکی لیفان و قطعات اصل و پر کاربردی که برای ماشین های این برند ضروری است خرید و استفاده از ماشین های لیفان را با مشکل و نارضایتی مواجه کرده است. چهارچوبه خودرو نیز به گونه ای طراحی شده است که این اطمینان را برای سرنشینان مهیا کند که علاوه بر امنیت بالارخودروی Lifan X50 فضای کافی را نیز در اختیار داشته باشند. فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و لوازم یدکی لیفان ایکس 50-lifan x50 در تهرانفروش کلیه قطعات و لوازم جلو بندی-بدنه وموتور شامل درب ها-.. شرکت خودرو سازی لیفان یکی از برند های چینی می باشد که زودتر از سایر شرکت های چینی وارد بازار ایران شد.از جمله خودروهایی که شرکت خودروسازی لیفان طراحی کرده است می توان به لیفان 520، لیفان 620، لیفان 820، لیفان x50 و x60 و x70 اشاره کرد. از سال ۹۰ تا ۹۳ با تیپ لیفان ۵۲۰ آی وارد بازار شد.

همانطور که اشاره شد، بهترین راه کار در خرید قطعات یدکی خوردو لیفان، خرید مستقیم لوازم از وارد کننده و با قیمت مناسب است. فروشگاه قطعات خودرو جز لوازم یدکی خودرو چینی در مشهد می باشد که به طور مستقیم قطعات خودروهای چینی از جمله خودرو های لیفان را تامین می کند و همچنین در کوتاه ترین زمان قطعات را به سراسر کشور ارسال می کند.انواع خودرو های چینی که می توانید لوازم یدکی آن را از ما تهیه کنید خودروهای جک، چری، هایما و برلیانس و .. می باشند. همچنین مشتریان گرامی ساکن تهران در صورت خرید بالای یک میلیون تومان از خدمات ارسال رایگان برخوردار خواهند شد و گارانتی تعویض و یا عودت وجه در صورت هرگونه مغایرت و ایراد فنی شامل حال کلیه محصولات فروشگاه می باشد. همچنین واردات لوازم یدکی کلیه خوردو ها نیازمند تخصص و دانش خاصی است تا به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد و در نتیجه آن جنس با کیفیت و قیمت مناسب به مشتری ارائه شود. بدین ترتیب زمینه خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم شده و همچنین مالکان خودرورهای لیفان در سراسر کشور قادر به تامین و دریافت قطعات مورد نیاز خود در اسرع وقت خواهند بود.

لذا اکثر قطعات و لوازم تهیه شده برای خودرو های لیفان (لوازم یدکی لیفان ۶۲۰) تماما شرکتی بوده و دارای بالاترین کیفیت میباشد. اما این امر با جستجویی ساده در فضای مجازی و بررسی قیمت های واردکنندگان مختلف به راحتی میسر می لوازم یدکی لیفان قائمشهر شود. یکی از راه های مطمئن در خرید لوازم یدکی این خودرو، عدم مراجعه به تعمیرگاه های متفرقه و خرید مستقیم قطعه از واردکنندگان است؛ چرا که با استفاده از این راه کار می توان از اصل بودن قطعه با بررسی شماره فنی کالا اطمینان حاصل کرد و قیمت مناسبی را در ازای محصول با کیفیت پرداخت کرد. عمده محصولات این شرکت مربوط به تولید خودرو، موتورسیکلت، موتوربرق و لوازم یدکی لیفان است که توانسته بازار خوبی را برای خود رقم بزند. لیفان ۵۲۰ اولین خودرو تولید شده توسط بخش خودرو گروه لیفان میباشد که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۶ در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد. لیفان ۵۲۰ از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری بهره برده که قدرت این موتور توسط یک جعبه دنده دستی ۵ سرعته به دیفرانسیل جلو آن منتقل میشود. خودرو و لوازم یدکی لیفان در 165 کشور دنیا فروخته میشود و در اکثر این کشورها نیز دارای مراکز نمایندگی رسمی فروش، خدمات پس از فروش و لوازم یدکی لیفان است.

این فروشگاه یکی از 159 لوازم یدکی خودرو در محله بهارستان تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ کاشانی و همچنین هتل آرمان، فروشگاه بشیر، خودرو آیدی، نمایندگی فروش مدرن یدک (فروشگاه ایساتیس) و چراغ برق دیزل قرار گرفته است. همچنین داشتن GPS یکی از گزینه های مهم از امکانات این خودرو است. در همان سال، در ماه سپتامبر، از طرف کمیته ارتقا و دفتر امور کیفیت و نظارت فنی چین در زمینه انتخاب برند برتر، موتورسیکلت لیفان افتخار عنوان برتر برند چینی را به خود اختصاص داد. یکی از موارد مهم در انتخاب لوازم یدکی خودرو لیفان820 اطمینان از میزان کیفیت وجنس آن می باشد که مستلزم است حتما با متخصصینی که در این زمینه تجربه دارند مشورت نمایید. اگر دارای خودرو لیفان هستید قطعا نیاز به یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی لیفان دارید که نیاز شما را از بابت تهیه لوازم یدکی با کیفیت مناسب رفع کند. علاوه بر این استاندارد نبودن قطعات یدکی منجر به صرف هزینه های مکرر و بالا خواهد شد. این خودرو یکی از بزرگترین، گران ترین و جادارترین سدان های چینی به شمار می رود که البته به سبب قیمت بالا استقبال چندانی از آن نشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوازم یدکی لیفان جاده ملارد لطفا به بازدید از وب سایت ما.