مدیران ارشد، غول خرده‌فروشی فلیپ‌کارت را در میان شرکت‌های بزرگ ترک کردند

مدیران ارشد، غول خرده‌فروشی فلیپ‌کارت را در میان شرکت‌های بزرگ ترک کردند

علاوه بر Menon، سرمایه‌گذاری خرده‌فروشی که متعلق به والمارت است، شاهد انبوهی از خروجی‌ها بوده است. عکس فایل.

غول تجارت الکترونیک Flipkart در حال انجام یک تغییر اساسی در سطح مدیریت ارشد خود است. طبق گزارش رسانه ها، آدارش منون، که در حال حاضر به عنوان معاون ارشد (SVP) و رئیس کسب و کارهای جدید از جمله Shopsy، Cleartrip و ReCommerce فعالیت می کند، گمان می رود شرکت را ترک کند.

منون تقریباً 10 ماه پیش نقش فعلی خود را بر عهده گرفت و قبلاً به عنوان SVP و رئیس عمده فروشی Flipkart و Walmart India نزدیک به یک سال خدمت کرده بود. به گفته پروفایل لینکدین او بیش از هشت سال است که با Flipkart در ارتباط است.

علاوه بر Menon، سرمایه‌گذاری خرده‌فروشی که متعلق به والمارت است، شاهد انبوهی از خروجی‌ها بوده است. دو مدیر ارشد دیگر نیز گمان می رود که Flipkart را ترک کنند. Chanakya Gupta، معاون شراکت های استراتژیک و شتاب دهنده برند D2C (Flipkart Boost) گزارش شده است که پس از تقریباً نه سال در شرکت ترک می کند. گوپتا قبل از نقش فعلی خود سمت معاون و رئیس برندهای خصوصی را داشت و قبل از پیوستن به Flipkart، تقریباً نه سال با Hindustan Unilever Ltd (HUL) کار کرد.

مقالات مرتبط

مرکز

مرکز علیه پلتفرم‌های تجارت الکترونیک برتر برای فروش گیره‌های زنگ هشدار کمربند ایمنی اقدام می‌کند

مرکز

شرکت تجارت الکترونیک Meesho 251 کارمند خود را اخراج کرد که تقریباً 15 درصد از نیروی کار موجود است.

منون نیز قبل از پیوستن به Flipkart با Hindustan Unilever Ltd کار می کرد.

یکی دیگر از مدیران ارشد، Ravish Kumar Sinha، SVP، نیز گفته می شود که از Flipkart خارج می شود. سینها رهبر گروه خدمات تحقق و گروه توابع مرکزی بود. او همچنین مسئول ارتقای تجربه مشتری و محرک رشد بود. پیش از پیوستن به Flipkart، سینها بیش از 13 سال در یاهو بود، پروفایل لینکدین او نشان می دهد. جالب اینجاست که هر سه، سینها، گوپتا و منون پس از هشت سال حضور در غول خرده فروشی، Flipkart را ترک می کنند. حرکت بعدی آنها هنوز مشخص نیست.

در ماه آوریل، Utkarsh B، معمار ارشد شرکت نیز پس از بیش از یک دهه در شرکت، از Flipkart کنار رفت. او در دسامبر 2010 از آمازون به آن ملحق شده بود. و در دسامبر 2021، Ranjith Boyanapalli از Flipkart خارج شد تا سرمایه‌گذاری خود به نام Flash را شروع کند.

این خروج بلافاصله پس از آن صورت می گیرد که Flipkart اعلام کرد که گزینه های سهام کارکنان (ESOP) را به ارزش حدود 700 میلیون دلار از کارمندان به عنوان بخشی از اقدام خود برای جدا کردن مالکیت کامل پرداخت ها و خدمات مالی PhonePe در اقدامی برای حفظ استعدادها، بازخرید می کند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، ارزش کامل خرید 700 میلیون دلار برآورد شد.

این شرکت بزرگ خرده فروشی مستقر در ایالات متحده که مالک Flipkart است، گفته است که بازار تجارت الکترونیک هند از سرمایه گذاری در زیرساخت های انجام شده در سه سال گذشته سود می برد و بر پیش بینی های اقتصادی قوی هند سوار است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام