مرکز از رسانه های خبری دیجیتال می خواهد که FDI را تا اکتبر 2021 به 26٪ کاهش دهند

وزارت اطلاعات و صدا و سیما همچنین گفت كه هر نهادی كه قصد دارد سرمایه گذاری تازه خارجی در این كشور انجام دهد ، باید قبل از تأیید دولت مركزی

مرکز از رسانه های خبری دیجیتال می خواهد که FDI را تا اکتبر 2021 به 26٪ کاهش دهند

برای تصویربرداری از استانداردهای رسانه های خبری ، از تصویر ویکی مدیا بریده شده است.

دهلی نو: وزارت اطلاعات و صدا و سیما روز دوشنبه با انتشار یک اطلاعیه عمومی از نهادهایی که در جریان اخبار و امور روز از طریق رسانه های دیجیتال شرکت می کنند خواستار پیروی از دستور قبلی مرکز مبنی بر مجاز بودن 26 درصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی تحت مسیر تأیید دولت به چنین نهادهایی شوند.

این وزارتخانه در اطلاعیه خود به پورتال های خبری ، وب سایت ها و آژانس های خبری ، اقدامات مفصلی را که باید توسط نهادهای واجد شرایط انجام شود ، برای انطباق با تصمیم 18 سپتامبر ، 2019 دولت در عرض یک ماه انجام داده است.

طبق این اطلاعیه ، “اشخاصی که سرمایه گذاری خارجی آنها زیر 26 درصد است ممکن است در عرض یک ماه با ارائه مشخصات شرکت و الگوی سهام آن به همراه نام و آدرس مدیران / سهامداران آن ، وزارت اطلاعات و صدا و سیما را تهدید کنند.”

این نهاد به چنین نهادهایی سفارش کرده است که نام و آدرس مروجین / صاحبان سودمند قابل توجه خود را نیز ارائه دهند و همچنین تأییدیه ای را در رابطه با انطباق با قیمت گذاری ، اسناد و گزارشات تحت سیاست های سرمایه گذاری مستقیم خارجی ، قوانین مدیریت ارز (ابزارهای غیر بدهی) ، مقررات 2019 و مدیریت ارز (نحوه پرداخت و گزارش ابزارهای غیر بدهی) ، 2019.

“اشخاصی که در حال حاضر دارای ساختار سهام با سرمایه گذاری خارجی بیش از 26 درصد هستند ، جزئیات مشابه فوق را به وزارتخانه ظرف یک ماه از امروز ارائه می دهند و اقدامات لازم را برای کاهش سرمایه گذاری خارجی به 26 درصد تا 15 اکتبر 2021 انجام می دهند. و به دنبال تأیید وزارت “باشید.”

این اعلان دقیقاً یک ماه پس از صدور اطلاعیه ای از سوی دیوان عالی کشور به مرکز مبنی بر پاسخ دادن به PIL برای تنظیم سیستم عامل های فوق العاده (OTT) مانند Netflix و Amazon Prime توسط یک نهاد خودمختار صورت گرفت.

اخیراً ، این مرکز علاوه بر سایر اخبار آنلاین و مطالب مربوط به امور جاری ، تحت سیستم عامل وزارت اطلاعات و صدا و سیما ، سیستم عامل های OTT مانند Netflix ، Amazon Prime Video و Disney + Hotstar را نیز در اختیار خود قرار داده است که به وی اختیاراتی برای تنظیم سیاست ها و قوانین مربوط به فضای دیجیتال می دهد. .

در اطلاعیه خود که روز دوشنبه صادر شد ، وزارت همچنین گفت که هر نهادی که قصد دارد سرمایه گذاری تازه خارجی در کشور انجام دهد ، باید مطابق با الزامات FDI ، از طریق درگاه تسهیل سرمایه گذاری خارجی DPIIT ، تصویب قبلی دولت مرکزی را بدست آورد. سیاست دولت.

“هر نهاد باید الزامات تابعیت هیئت مدیره و رئیس اجرایی (با هر نامی را بنامد) رعایت کند. نهادها باید مجوزهای امنیتی را برای کلیه پرسنل خارجی که احتمالاً بیش از 60 روز در آنجا مستقر می شوند ، بدست آورند. یک سال از طریق انتصاب ، قرارداد یا مشاوره یا هر ظرفیت دیگری برای عملکرد نهاد ، قبل از استقرار آنها. “

در اعلامیه عمومی آمده است: “برای این منظور ، نهادها حداقل 60 روز قبل به وزارتخانه مراجعه می كنند و پرسنل خارجی پیشنهادی فقط پس از تأیید قبلی این وزارتخانه توسط نهاد مستقر می شوند.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.