مرکز سقف معافیت مالیاتی دریافت مرخصی برای کارکنان غیردولتی حقوق بگیر را به 25 میلیون روپیه افزایش داد.

وزارت دارایی اخیراً سقف معافیت مالیاتی برای پرداخت مرخصی پس از بازنشستگی برای کارمندان حقوق بگیر غیردولتی را به 25 میلیون روپیه افزایش داده است.

تا کنون، معافیت مالیاتی برای پرداخت مرخصی برای کارمندان غیردولتی 3 میلیون روپیه بود که در سال 2002 تعیین شد، زمانی که بالاترین حقوق پایه در دولت 30000 روپیه در ماه بود. هیئت مرکزی مالیات‌های مستقیم (CBDT)، گفت که مجموع معافیت از مالیات بر درآمد طبق بخش 10 (10AA) (ii) نباید از سقف 25 میلیون روپیه تجاوز کند، در صورتی که چنین پرداخت‌هایی توسط یک کارمند غیردولتی دریافت شود. از بیش از یک کارفرما، گزارش شده است PTI.

افزایش سقف معافیت مالیاتی برای پرداخت مرخصی در دوران بازنشستگی یا غیر آن برای کارکنان حقوق بگیر غیردولتی به 25 میلیون روپیه از تاریخ 1 آوریل 2023.

مقالات مرتبط

دولت

انوراگ تاکور، وزیر اتحادیه: دولت در زمان مناسب از کاهش مالیات بر درآمد استقبال می کند

دولت

گزارش SBI می گوید که بودجه 2018: سقف معافیت مالیاتی را به 3 میلیون روپیه افزایش دهید

CBDT گفت، با توجه به PTI، «بر اساس پیشنهاد در سخنرانی بودجه سال 2023، … دولت مرکزی افزایش سقف معافیت مالیاتی برای پرداخت مرخصی در بازنشستگی یا غیر آن کارمندان حقوق بگیر غیردولتی را تا 25 لک ون در تاریخ 01.04.2023 ابلاغ کرده است.»

در بودجه سال 2023-24، وزیر دارایی، نیرمالا سیتارامان، معافیت مالیاتی برای پرداخت مرخصی برای بازنشستگی کارکنان حقوق بگیر غیردولتی را از 3 میلیون روپیه به 25 لک افزایش داد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام