مشخصات، قیمت و خرید ردیاب شخصی و آهنربایی مدل Fat122

یکی از انواع ردیاب، ردیاب آهنربایی است که به دلیل راحتی استفاده،سبکی،قابلیت شنود و نوع استفاده برای ردیابی اموال و اشخاص می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. مزیت دیگر ردیاب آهنربایی این است که به دلیل عدم نیاز به نصب آن را می توان به راحتی روی خودروهای خود جابجا کنید.

دو- سیستم LBS که سیستم پشتیبان GPS می باشد و موقعیت خود را از دکل های مخابراتی دریافت و ارسال میکند. در صورتی که شما مدیر یک ناوگان حمل و نقل هستید و لازم است سابقهی هر کدام از خودروها را به صورت جداگانه بررسی نمایید؛ ردیاب آهنربایی خودرو به هیچ وجه ردیاب آهنربایی شخصی انتخاب مناسبی نیست.

جی پی اس نظامی بهخوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایقبندی شده است و با استفاده از آهنربایی قوی در بدنه، قابلیت نصب در تمام بخشهای خودرو ردیاب آهنربایی تبریز را دارا است. آهنربای آنها به حدی قوی است که با شدید ترین تکانها از بدنه خودرو جدا نشود؛ اما حتی بهترین ردیاب خودرو آهنربایی هم به قدری محکم نیست که نتوان با فشار قوی دست یا تجهیزات خاص، آن را جدا کرد.

این دستگاه ممکن است در طول ماه گزارشهای زیادی از خودروهای متفاوت ذخیره کرده باشد و شما در تهیهی گزارشهای ناوگان به مشکل برمیخورید. این ردیاب دارای باتری ظرفیت بالا ۱۰ هزار میلی آمپر است که می تواند با یک باز شارژ شدن از یک ماه تا یک سال موقعیت دهی نماید.