نوشیدنی های جایگزین آب


مایعات جایگزین آب کدامند؟  آب به ترازو چای سبز، آنتی اکسیدان ها و آخرین رژیم های غذایی مد روز اعتنا رسانه ها را به خود جلب نمی کند. با این حال، نقش فراوان حیاتی تری در زندگی روزمره و تن ما ایفا می کند. بدن ما از حدود 60 درصد آب تشکیل شده است و هر سیستمی به آب وابسته است. به این ترتیب آب به جهت سلامت پوست، مو و ناخن ها و همچنین در دست گرفتن دمای بدن، ضربان قلب و فشار خون مهم است. جیم وایت، متخصص تغذیه و مربی فردی ثبت شده در ویرجینیا و سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا، می گوید: «این قطعاً ضروری است. او خاطرنشان می‌کند: «چیزی که ما متوجه می‌شویم این می باشد که اکثری از مردم در گیر فقدان هستند. ما شاهد کاهش شدید کارایی ورزشی و خستگی هستیم که ناشی از نبود آب بدن است.

شما می توانید در طول روز مهم نوشیدن آب و سایر مایعات و همینطور میل کردن غذاهایی که هیدراته هستند، بدن خویش را هیداراته نگه داید.

چه چیزی به تیتر آب به حساب می آید؟

میوه ها منشا مضاعف لطف به جهت آب هستند. هندوانه 90 درصد آب است، به این ترتیب در همین فهرست بالاترین مرتبه را دارد. پرتقال، گریپ فروت و خربزه نظیر طالبی نیز رقبای توانا هستند.

سبزیجات، اگر‌چه به ترازو میوه ها لبریز از آب نیستند، البته می توانند منشا آب غنی از مواد مغذی باشند. اصلی کرفس، خیار، گوجه فرنگی، فلفل سبز و کاهو بدن خود را هیدراته کنید.

وایت می گوید: در رژیم غذایی شما منابع مخفی آب متعددی وجود دارد. درصورتیکه می خواهید از همین غذاها استعمال کنید، به سراغ بلغور جو دوسر، ماست، سوپ و اسموتی بروید.

علاوه بر آب آشامیدنی، شیر یک عدد از بهترین مورد ها به جهت سوخت گیری است. نوشابه های گازدار، حتی رژیمی، به ادله نبود ارزش غذایی، مضراتی دارند، اما همچنان می توانند آبرسان باشند. آب‌میوه‌ها و نوشیدنی‌های ورزشی نیز آب‌رسان هستند – می‌توانید دارای رقیق نمودن آن ها اصلی آب، مقدار قند را کمتر دهید.

قهوه و چای نیز در شمارش شما به حساب می آیند. اکثری قبلاً معتقد بودند که آن‌ها فاقد آب و مایعات به حد نیاز هستند، ولی این افسانه رد شده است. اثر دیورتیک هیدراتاسیون را خنثی نمی کند.

اگر طعم آب ساده را دوست ندارید، White پیشنهاد می کند لیمو را به آن طولانی تر کنید. یا معجون خود را امتحان کنید، مانند آب گازدار اصلی تمشک مهم یک شاخه نعنا.

مایعات جایگزین آب

مایعات جایگزین آب

چقدر آب بنوشم؟

والدین باید مطمئن شوند که کودکان و نوجوانان آب به اندازه در طول روز اخذ می کنند. آکادمی اطفال آمریکا سفارش می نماید که کودکان قبل از شروع هر ورزش مایعات متعددی بنوشند و در طول فعالیت بدنی به نوشیدن خود ادامه دهند.

در طول ورزش، AAP نوشیدن حدود 3-8 اونس آب در هر 20 دقیقه برای کودکان 9-12 ساله و حدود 34-50 اونس در ساعت برای پسران و دختران نوجوان را سفارش می کند.

ورزشکاران برای جلوگیری از ناچیز آبی باید اقدامات احتیاطی را انجام دهند. وایت سفارش می نماید که 16 اونس یک ساعت قبل از ورزش، 4 تا 8 اونس هر 15 دقیقه در حین ورزش و 16 اونس دیگر یک ساعت آن‌گاه از ورزش بنوشید. مقادیر بسته به پاسخ شخصی، شاخص گرما و نوع کار شما می تواند متفاوت باشد.

نانسی کلارک، MS، RD، کارشناس تغذیه ورزشی در چستنات هیل، ماساچوست و نویسنده مکتوب راهنمای تغذیه ورزشی نانسی کلارک می گوید: «اگر عرق می کنید، آب خویش را از دست می دهید.

چگونه می توانید بفهمید که در طول روز مایعات کافی اخذ می کنید؟

با باز‌نگری رنگ و برون روستا ادرار خود می توانید متوجه شوید. چنانچه هر دو تا چهار ساعت یکبار ادرار می کنید، خروجی آن رنگ پر‌نور میباشد و حجم قابل توجهی دارد، پس احتمالاً به لطف هیدراته شده اید.

کلارک می گوید: «این یک شیوه زیاد بی آلایش و آسان برای چک کردن بر هیدراتاسیون است. “اگر از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر بدون ادرار باشید، پس در گیر کم آبی شده اید.”

نشانه های اندک آبی بدن

چگونه می توانید بفهمید که دچار کم آبی شده اید؟ ممکن هست احساس خستگی، بدخلقی، بدخلقی یا سردرد کنید. کلارک توضیح می دهد: «همانطور که تن قلیل آب می شود، قلب بایستی مشقت بار خیس عمل نماید تا خون را از روش عروق پمپ کند.

خرید آب غنی شده حیاتی اکسیژن

قبل از خرید آب غنی شده اهمیت اکسیژن بایستی بدانید که آب غنی شده اهمیت اکسیژن چیست و چه مزیت هایی دارد؟

آب غنی شده از اکسیژن یک محصول آب نسبتاً تازه می باشد که در طی پروسه کنسرو سازی یا این که بطری سازی به آن اکسیژن بیش تر می شود. اکسیژن اضافه شده به جهت تن درستی فوایدی داراست از گزاره امداد به بهبود انرژی تن در حین ورزش، دفع سموم از همگی و  بدن. آب غنی شده از اکسیژن ناچیز کالری است.

از فواید مهمی که به جهت آب غنی شده از اکسیژن می توان نام برد، کمک به بهبود ترشحات لاکتات است. سوالتان این هست که چطور به همین ترشحات در حین ورزش امداد می کند؟ جالب می باشد بدانید که در طول ورزش کوتاه تا مدت طولانی که بیش از 10 دقیقه ادامه داشته باشد، تن شما برای ساخت انرژی، لاکتات تولید می کند.

با تجمع لاکتات در ماهیچه ها شما، اسیدیته عضلانی هم به همان نسبت ارتقا می یابد و در صورت در اختیار گرفتن نشدن ترشح لاکتات، منجر خستگی ماهیچه ها می شود. بنابراین، پاکسازی لاکتات و اسیدیته عضله در طول ورزش مداوم یک فرمان مهم است.بنابراین چنانچه برنامه ورزش نمودن در روتین زندگی تان وجود دارد، نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن می تواند برای تان اثرگذار باشد.

بنابراین اصلی خرید آنلاین آب غنی شده از اکسیژن اکساب شاپ از شیوه اینترنت و به صورت آنلاین، علاوه بر سهل وآسان بودن پروسه خرید، می توانید از برندهای دارای فروشنده آب غنی شده از اکسیزن اهمیت اطمینان خاطر، خرید کنید.