نکاتی که باید قبل از درخواست برای حمل و نقل بیمه سلامت در نظر داشته باشید

آیا قصد دارید بیمه نامه درمانی خود را انتقال دهید؟  از این اشتباهات اجتناب کنید

در صورتی که بیمه‌گذار اطلاعات سوابق پزشکی خود را نادرست یا ناقص ارسال کرده باشد، درخواست انتقال وی رد می‌شود. اخبار18.

برای جلوگیری از هر نوع سختی مالی در طول یک فوریت پزشکی، اساساً داشتن یک برنامه بیمه درمانی سودمند و برنامه ریزی شده بسیار مهم است. در حالی که تعداد بی پایانی از گزینه های برنامه زندگی، مدت و سلامت در بازار موجود است، تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی برای شما و خانواده شما بهترین است می تواند کار بسیار دلهره آور باشد. مردم اغلب با گزینه های زیادی در بازار گیج می شوند و در نهایت طرح اشتباهی را برای خود انتخاب می کنند. در حالی که انتخاب یک طرح بیمه درمانی مناسب برای مطابقت با نیازهای شما مهم است، شما همچنین می توانید از بیمه درمانی موجود خود به یک طرح جدید از یک شرکت بیمه درمانی دیگر تغییر دهید، آن هم بدون از دست دادن مزایای انباشته.

ما در مورد “قابلیت حمل بیمه سلامت” صحبت می کنیم، تسهیلاتی که بیمه گذاران را قادر می سازد بیمه موجود خود را تغییر دهند.

مقالات مرتبط

بزرگ

تغییرات مالی بزرگی که باید مراقب آنها باشید

بزرگ

EPFO مهلت درخواست برای بازنشستگی بالاتر تحت EPS را تمدید می کند. جزئیات را بررسی کنید

1. بیمه شدگان در هنگام درخواست انتقال طرح بیمه سلامت باید اطلاعات صحیح و کاملی را در خصوص سوابق پزشکی خود ارائه دهند در غیر این صورت درخواست آنها رد می شود.

2. اطمینان حاصل کنید که سوابق پزشکی به روز هستند و شامل تمام جزئیات مربوطه قبل از ارسال درخواست انتقال است.

3. تحقیق در مورد انواع ارائه دهندگان بیمه سلامت را در نظر بگیرید که می توانند تعداد بیشتری از خسارت ها را پوشش دهند، زیرا شرکت ها اغلب درخواست های بیمه گذارانی را که در گذشته ادعاهای متعددی داشته اند رد می کنند.

4. یکی از نکات مهمی که انتظار می رود شرکت های بیمه به درخواست های انتقال بیمه گذاران رسیدگی کنند، سابقه پرداخت حق بیمه مشتری است. هر نوع نقص یا شکاف در پرداخت ها ممکن است منجر به رد درخواست شود.

5. شرکت های بیمه ضمن بررسی درخواست های انتقال به سن بیمه گذار نیز توجه می کنند. محدودیت سنی برای قابلیت حمل بیمه درمانی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. قبل از ارسال درخواست، معیارهای سنی بیمه گر را بررسی کنید.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام