نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی در کره جنوبی برای شرکت در نشست سالانه بانک توسعه آسیایی

نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی در کره جنوبی برای شرکت در نشست سالانه بانک توسعه آسیایی

وزیر دارایی اتحادیه، نیرمالا سیتارامان

نیرمالا سیتارامان وزیر دارایی اتحادیه روز سه شنبه برای یک سفر رسمی چهار روزه وارد کره جنوبی شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه اینچئون مورد استقبال آمیت کومار سفیر هند در جمهوری کره قرار گرفت.

وزیر دارایی اتحادیه اسمت. @nsitharaman برای بازدید رسمی 4 روزه خود به جمهوری کره رسید. وزارت دارایی در توییتر خود نوشت: او به محض ورودش به فرودگاه اینچئون امروز در اوایل صبح (KST) توسط Shri @KumarAmitMEA، سفیر هند در جمهوری کره مورد استقبال قرار گرفت.

او در رأس یک هیئت هندی برای شرکت در پنجاه و ششمین نشست سالانه شورای حکام بانک توسعه آسیایی (ADB) همراه با سرمایه گذاران/دوجانبه و سایر جلسات مرتبط، در اینچئون، شهری در کره جنوبی از 2 تا 5 می، شرکت می کند. وزارت دارایی در یک خبر رسمی گفت.

هیئت‌های رسمی اعضای بانک انکشاف آسیایی، ناظران، سازمان‌های غیردولتی و جامعه مدنی، روزنامه‌نگاران، مؤسسات مالی، بانک‌ها و سایر شرکت‌های بخش خصوصی نیز در این نشست‌ها حضور خواهند داشت. کسب و کار فرمانداران
در بیانیه رسمی وزارت مالیه آمده است که او همچنین یک میزگرد در سمینار فرمانداران بانک توسعه آسیایی در مورد “سیاست های حمایت از بازگشت آسیا” خواهد بود.

تعهدات وزیر دارایی اتحادیه شامل تعامل با اقتصاددانان جهانی، فرمانداران / وزیران دارایی کشورهای عضو بانک توسعه آسیایی و غیره و تعاملات دوجانبه با کشورها و سازمان های بین المللی خواهد بود.

سیتارامان در طول سفر خود نه تنها با رهبران تجارت جهانی و سرمایه گذاران در میزگردها تعامل خواهد داشت، بلکه با دیاسپورای جامعه نیز تعامل خواهد داشت.

(با ورودی های ANI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام