همه چیز درباره طرح مزایای پزشکی پس از بازنشستگی گروهی که به تازگی راه اندازی شده است

LIC طرح مزایای پزشکی پس از بازنشستگی گروهی را راه اندازی کرد.  فواید را بدانید

LIC اخیراً یک طرح گروهی مزایای پزشکی پس از بازنشستگی را راه اندازی کرده است. عکس فایل.

یکی از بزرگترین ارائه دهندگان محصولات و بیمه نامه در هند، شرکت بیمه عمر هند یا LIC، طرح جدیدی را برای کارفرمایان با 50 کارمند یا بیشتر اعلام کرده است. به عنوان بخشی از این طرح با عنوان “طرح مزایای پزشکی پس از بازنشستگی گروهی”، کارفرمایان می توانند به کارکنان خود در زمینه مزایای پزشکی پس از بازنشستگی کمک کنند، بنابراین به هر یک از اعضا یک پرداخت بیمه عمر ثابت (مجموع تضمین شده) می دهند. قابل ذکر است، LIC به دلیل ارائه طیف وسیعی از بیمه نامه ها برای همه از جمله مردان، زنان، کودکان و سالمندان شناخته شده است. این ماه از 2 مه 2023 به اجرا درآمد، هر کارفرمایی که مایل به تامین مالی مزایای کارکنان خود باشد، واجد شرایط این طرح است.

درباره طرح مزایای پزشکی پس از بازنشستگی گروه LIC

طرح جدید مزایای پزشکی پس از بازنشستگی گروهی، راه اندازی LIC جدید، یک محصول بیمه پس انداز گروهی غیر پیوندی، غیر مشارکتی، زندگی و گروهی است. به عنوان بخشی از این طرح، به انجام تعهدات کارفرما برای اعطای مزایای پزشکی پس از بازنشستگی به کارکنان خود کمک می کند. همچنین به هر کارمند یک مزایا ثابت برای پوشش زندگی (مجموع تضمین شده) ارائه می دهد.

از شغل مرکز تماس گرفته تا جوانترین میلیاردر هند، سفر الهام بخش نیکیل کامات

چگونه Vistara، شراکت بین خطوط ایر ایندیا تجربه سفر و اتصال را تسهیل می کند

LIC در پرونده نظارتی خود گفت: “طبق مقررات 30 مقررات هیئت بورس و اوراق بهادار هند (شرایط تعهدات فهرست و الزامات افشای) ، 2015، به اطلاع شما می رساند که این شرکت عرضه محصول جدید خود را در تاریخ 02 اعلام کرده است. می، 2023.”

پس از آن، این محصول اضافه شده به یازده محصول گروه LIC و یک گروه از تصادفات رایدر است.

مزایای طرح مزایای پزشکی پس از بازنشستگی گروه LIC

1. همانطور که توسط LIC بیان شده است، مبلغ بیمه شده در صورت فوت یکی از اعضا در حالی که در خدمت باقی مانده است قبل از بازنشستگی پرداخت می شود.

2. همچنین این به همراه مزایای درمانی پس از بازنشستگی طبق ضوابط طرح در مورد استعفا یا بازنشستگی تعلق می گیرد.

3. در صورتی که قوانین و موضوع طرح مطابق با موجود بودن وجوه موجود در حساب بیمه نامه گروه اجازه دهد، اعضای خانواده واجد شرایط بیمه شده نیز می توانند از مزایای درمانی پس از بازنشستگی برخوردار شوند.

4. این طرح همچنین برای هر یک از اعضای بیمه شده یک مزایای ثابت پوشش زندگی (مجموع تضمین شده) ارائه می دهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام