چرا ردیاب غیر نصبی ؟

ردیاب خودرو IR180 مناسب اشخاصی است که فرصت سیم کشی و نصب ردیاب های دیگر را ندارند و می خواهند سریعا آن را درون یا زیر خودرو نصب کنند. نکته قابل توجه این است از سیم کارت هایی استفاده کنید، بیشترین میزان آنتن دهی را داشته باشد. برای استفاده طولانی مدت از این محصول کافی است ردیاب را برای مدت 4 الی 12 ساعت ردیاب آهنربایی قیمت به شارژ بزنید. برای مثال از این ردیاب می توان برای حفظ امنیت موتور سیکلت ها و اسکوترهای برقی نیز استفاده کرد. معمولا از این نوع ردیابها برای کودکان و سالمندان ، ویزیتور ، پرسنل ، کیف و چمدان ، کانتینر ها و کلا موارد شخصی استفاده میشود .

این ردیاب این قابلیت را دارد که تمامی مسیر های طی شده در ۶ ماه را برای شما نمایش دهد. شما می توانید ردیابی را بصورت آنلاین بوسیله برنامه ردیابی و با استفاده از اینترنت انجام دهید، و در صورت نداشتن اینترنت، بصورت آفلاین از طریق ارسال لینک گوگل مپ اقدام به ردیابی کنید. از دیگر مشکلات ردیابهای مگنتی این است که شما امکان مخفی کردن حرفه ای ردیاب را ندارید و سارقین به راحتی میتوانند آنها را پیدا کنند . دستگاه ردیاب خودرو ( ردیاب آهنربایی ، ردیاب مگنتی ) کاملاً مقاوم در برابر آب و رطوبت ( ردیاب ضد آب آهنربایی ) .

این محصول به دلیل ابعاد متناسب، قابلیت شنود بسیار قوی و جنس مقاوم مانند یک ردیاب جاسوسی کمک می کند تا اطلاعات لازم از فرد یا وسیله نقلیه مورد نظر را به دقت به دست بیاورید. ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 به علت وجود باتری های قوی قدرتی بسیار بالا دارد. موقعیت یاب مغناطیسی IR180 یکی از پر فروش ترین ردیاب های مگنتی ایران رهیاب به حساب می آید که تا 1 سال پس از فروش گارانتی تعویض بی قید و شرط دارد. با استفاده از جی پی اس GM2500 که بهترین ردیاب مگنتی در ایران است میتوانید امنیت خودروی خود را تضمین کنید.

اما اگر برای مثال می خواهید هر روز اتومبیل های مختلف را ردیابی کنید و نمی خواهید ده ها دستگاه ردیاب خریداری کنید ، باید از یک جی پی اس مگنتی استفاده کنید که می توانید هر زمان که لازم بود به راحتی بین خودروها حرکت کنید. یک دسته بخاطر گارانتی ماشین و دسته دوم بخاطر جابجایی راحت بین چند ماشین و دسته سوم برای کارهای غیر مجاز ردیابی هستند . قابلیت تعریف چند کاربر نیز از امکانات قابل توجه آن است. این ردیاب به خوبی با تمام اپراتورهای کشور هماهنگ است.