چگونه با جی پی اس افراد را پیدا کنیم؟

خوشبختانه قوانین به نوعی وضع شدهاند تا همانقدر که از حریم خصوصی افراد محافظت میشود به فکر امنیت اموال مردم نیز باشند. شنود که در ادبیات قضایی به آن استراق سمع گفته میشود، یک از انواع تجاوز به حریم خصوصی دیگران محسوب میشود. قانون درباره حریم شخصی دیگران به شدت حساس است و در مورد تجاوز به آن سختگیری خواهد کرد. در غیر از این موارد، هر گونه استفاده از ردیاب شخصی برای افراد بالغ با سلامت روان و جسم، غیر قانونی بوده و تجاوز به حریم خصوصی است.

با این وجود، راه حل برای اینکه اطمینان داشته باشید کودک شما کجا و در چه مکانی است استفاده از ردیاب کودکان است. اما آیا استفاده از جی پی اس شخصی جرم است؟ در چه مواردی نصب جی پی اس شنودار جرم نیست؟ در این مقاله به سوال مهم بسیاری از افراد درباره قانونی بودن یا نبودن نصب جی پی اس پاسخ دادیم و بهطور کامل نکات قانونی آن را بررسی کردیم.

این جی پی اسها در کنار موقعیت یابی خود، به نوعی دستگاه ضبط صدای مخفی ماشین نیز محسوب میشوند، تا در هنگام به سرقت رفتن آن از همه مکالمات سارقین با خبر باشید. این نوع جی پی اسها از اندازه کوچکی برخوردار بوده و با نصب یک سیمکارت میتوان آن را فعال نمود.

هر چند نصب جی پی اس شنودار برای ماشین شخص دیگر کاملا غیر قانونی است، اما برای نصب ردیاب شنودار برای اتومبیل خودمان مشکلی نخواهد بود. کاربرد ردیاب GPS برای پلیس، برای یافتن کوتاه ترین مسیر ، پیدا کردن آدرس های جدید و پیش گیری از گم شدن افراد کاملا” رواج یافته است.اما تکنولوژی ردیاب جی پی اس می تواند در بسیاری از موارد راهکارهای تازه ای ارائه دهد. جی پی اسها روز به روز در حال پیشرفت بوده و در جنبههای مختلفی از زندگی کاربرد پیدا میکنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد چگونه از طریق جی پی اس شخصی را پیدا کنیم لطفا به بازدید از وب سایت ما.