⓿,مهمترین,و,در,عین,حال,ساده,ترین,مباحث,هر,فصل,شیمی,کنکور⓿,خبر" />

⓿ مهمترین و در عین حال ساده ترین مباحث هر فصل شیمی کنکور⓿

در ضمن مباحث آسان شیمی کنکور که امروز معرفی خواهیم کرد مباحثی هستند که در دانشگاه و بعضی از رشته ها بسیار با آن ها مواجه خواهید شد. برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر بر خلاف تمامی برنامه های جمع بندی قسمتی از مطالب را به شما آموزش نداده یا اینکه تنها شامل 70 یا 80 درصد مباحث مهم باشد بلکه صفر تا صد آموزش را با استفاده از برنامه دو ماه در 2 ماه میتوانید دریافت کنید به این صورت که صفر تا صد دروس در حدود 360 ساعت آموزش داده شده است و به صورت فشرده و این بار داوطلب در هر سطحی که باشد میتواند کل کنکور را در این مدت زمان به پایان برساند و به هدف خود دست پیدا کند. در این مقاله با معرفی یکی از جدیدترین منابع آموزشی با نام برنامه ی دو ماهه حرف آخر به شما تضمین خواهم داد که هر چهار دستۀ بالا میتوانند در دو ماه 80 درصد مطالب و در یک ماه 50 درصد مطالب را میتوان همراه با حل تست انبوه جمع بندی نمایند. افرادی که کاملا مطالب را مطالعه کرده اند امّا برای مرور و جمع بندی هیچ برنامه ای ندارند. سال قبل هم برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر به اجرا در آمد و با استقبال فراوانی نیز روبرو شد.

در برنامه ی دو ماهه حرف آخر ابتدا منابع آموزشی در اختیار داوطلب قرار میگیرد. در واقع با استفاده از برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر داوطلب از هر منبع دیگری حتی کتاب نیز بینیاز میشود. در بحث آموزش صرفا فقط درسنامه ها در اختیار داوطلب قرار نمیگیرد بلکه بزرگترین بانک تست هم در داخل منابع وجود دارد و داوطلب با استفاده از برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر به صورت کامل بر روی درسنامه ها مسلط میشود و بزرگترین بانک تستی را نیز در داخل همین مجموعه حل مینماید. جالب است بدانید که در برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر تمامی دروس به صورت صددرصد پوشش داده شده است و چنین برنامه ای را تنها در موسسه حرف آخر میتوانید دریافت کنید. در برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر به دو نکته ی اساسی توجه شده است. ثانیا برنامه ریزی دقیق که به جرأت میتوان گفت دقیقا با دو ماه مطالعه ی منظم میتوان بر این حجم از دوم ابتدایی مطالب مسلط شد.

هر چند که به ماه های پایانی کنکور نزدیک تر میشویم، استرس تمام کردن مطالب و جمعبندی به جان داوطلبان کنکور میافتد و بارها مشاهده شده که مشکلات جبران ناپذیری از جمله افسردگی سایت حرف آخر به بار میآورد. با ارائۀ بهترین منبعی که همه ی افراد به دنبال آن میباشند در اقدام به حل مشکلات ماه های پایانی نموده است. در رابطه با فصل یک و دو به دلیل پیچیدگی فصل الکتروشیمی و گستردگی آن و همچنین ترکیب فصل اسید و باز با محلول و نا محلول مطالعه و یادگیری این فصل های نیازمند زمان زیاد است و به همین دلیل توصیه نمیشود. از هر 1000 نفر حدود در سال 98 فقط 10 نفر میتوانستند به درصد بالای 50 در شیمی دست پیدا کنند یعنی فردی که به بیشتر از نصف سوالات شیمی کنکور پاسخ دهد جزو یک درصد برتر شرکت کنندگان خواهد بود. اولا بهترین منبع آموزشی که یک فرد میتواند در اختیار داشته باشد.

در ادامه ارتباط فصل های زیست با یکدیگر را در اختیار شما قرار خواهیم داد و کامل به پاسخ سوال کدام فصل های زیست را باهم بخوانیم خواهید رسید. خانم دنیا مرادی مشاور ارشد حرف آخر هم مانند خانم بینظیر عزیزی جزو مشاورین ارشد حرف اخر می باشند که در حال تحصیل در رشته دامپزشکی نیز می باشند و در مدت فعالیت خود تا کنون رضایت دانش آموزان خود را کسب کرده اند و تجربیات بسیار عالی خود در زمینه مشاوره را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند. بینظیر عزیزی مشاور ارشد حرف اخر خود نیز از مشاوران با تجربه بوده و در حال حاضر دانشجوی رشته دامپزشکی نیز می باشد و در مدتی که فعالیت خود را به عنوان مشاور حرف اخر شروع کرده است بازخورد مثبت زیادی را از میان دانش آموزان دریافت کرده است. خانم بی نظیر عزیزی مشاور ارشد حرف آخر هم مدتی است که به جمع مشاورین ارشد موسسه حرف اخر پیوسته اند و در حال فعالیت می باشند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سایت منبع لطفا از سایت پکیج خواص فیزیکی مواد حرف آخر ما دیدن کنید.